Mitä ikävää teille sanottiin kouluaikana? *Masentelumuisteluketju*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Tapahtui liikuntatunnill kentällä, eräs tyttö sai jakaa joukkueet.

Eräs tyttö: ja sä XY (minä) ei millään pahalla tai henkilökohtaisesti mutta sä oot niin huono että sä et voi tulla mun joukkueeseen.
Minä nieleskelin itkua, kyyneleet valui jo ja sanoin "okei."
Eräs tyttö: "Itketkö sä?"
Minä: "En, mul on vaan nuha."

Mut valittiin aina vikana joukkueisiin ja se tuntui tosi pahalta. Aina vikana :( Ja nuo perustelujutut oli vieläkin kamalampia kun toisten edessä kerrottiin miten huono on.
Tuo oli joskus ala-asteella.

Kolme ilkeää tyttöä otti mut silmätikukseen ja potki perseelle pukukopissa tms ja huusi luuperse. Olin tosi laiha. Muutenkin ne meni aina eteen ja huuteli rumia sanoja. En tehnyt niille mitään pahaa, en ärsyttänyt ikinä. Jostain syystä ne vain valitsi minut. Kiusausta kesti aivan liian monta vuotta ja se loppui seiskalla kun uskalsin mennä kertomaan koulussa aikuisille.

Mua kiusasi aina kaikki läpi tokaluokan aina ammattikoulun ensimmäiseen asti.Huudeltiin,nimiteltiin,haukuttiin,eristettiin,naurettiin ja pysäyteltiin koulumatkalla.Arvosteltiin ulkonäköäni,aina joka päivä.Kotonakaan ei saanut olla rauhassa,kun oli alkoholisti-isä.Silti hoidin koulun kohtalaisesti.Pääsin opiskelemaan toiseen kaupunkiin,ja elämä oli ihanaa....

"Läski! Sä oot tosi läski!" Tätä huutelua jatkui koko ala-asteen. Enkä edes ollut läski vaan ihan normaalipainoinen. Jostain syystä luokan painavampia tyttöjä ei kiusattu asiasta vaan minua.

"Tikku-Roosa", "Ranka" "Lauta", ja sitähän jatkui ala-asteen lisäksi yläasteellakin.

Mut ei oikeastaan suuremmin vituta enää kun nyt ne haukkuja ovat kaik rehdisti ylipaininoisia ja riipputissisiä ja mä pystytissinen normaalipainoinen. :)

Yhteistyössä