mitä ihmettä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolestunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huolestunut

Vieras
tein aamulla herkän acon testin ja sain selvän haamuviivan ja nyt tein illalla uudestaan mammaksilta tilatun erittäin herkän testin ja se oli nega (viimeisestä vessareissusta oli 4 tuntia). Voiko tuo acon testi ollut virheellinen? vai miksi tuo mammaksin testi sitten ei näyttänyt toista viivaa?

tein taas tänään aamulla acon puikkotestin (sellanen herkkä) ja sain siihen vaalean viivan, mutta samaan aikaan tein toisen mammaksin testin ja se oli nega! Kunpaan siis voi luottaa? Olen kyllä haamuplussia ennen saanut mammaksin testeihin, mutta kaikki raskaudet ovat heti pian päättyneet. Luulisi siis että jos raskaana olisin niin saisin noihinkin testeihin toisen viivan?

kuulemma kannattais ihan ootella. En ole ainut joka testaillut haamuja, jotka ei kuitenkaan ole haamuja olleet. Kerran otin testin mukaan jopa lääkäriin ja kysyis onko toi nyt "sellainen haamu" ja lääkäri sanoi et nää herkät testit antaa myös vääriä haamuja. Kyllä siinä viiva näkyi haaleana. Lääkäri laittoi verikokeeseen ja negahan se oli. Mua aina suututtaa kun täälläkin heti onnitellaan jos haamun testaa, sit on hirvee pettymys jos onkin väärä ja sit luulee et keskenmeno tms.

muista että negaa voi näyttää vaikka oisit raskaana. plussaa ei näytä jos et ole. :)

minä tein kuopuksesta tuon aconin herkän testin ja sain haamun. ja raskaana olin. :)

Alkuperäinen kirjoittaja yoi:
muista että negaa voi näyttää vaikka oisit raskaana. plussaa ei näytä jos et ole. :)

minä tein kuopuksesta tuon aconin herkän testin ja sain haamun. ja raskaana olin. :)

mut haamu plussaa voi näyttää vaikkei raskaana!! kysykää lääkäriltä vaikka. Kun iso pettymys monelle kun luulee plussaneensa, toi on ihan harhakuvitelmaa ja kulkee varmana tietona suusta suuhun et haamu on aina plussa, mut ei se oo. Useimmissa kaupungeissa pääsee ilman varausta labraan veritestiin, joka varma, tai ei ainakaan varmasti anna väärää plussaa.

ajattelin tulla kertomaan että tänään aamulla sain aika vahvan viivan mammaksin testiin!! että kai sitä nyt sitten kuitenkin raskaana ollaan :)
kiitos kaikille jotka vastailitte minulle.

Yhteistyössä