Mitä ihmettä.. teenkö uuden testin..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tta

Vieras
Kp30? en tiedä.. su iltana 23 tuli pyyhkiessä vähän ruskeaa vuotoa.. ma tuli myös päivällä välillä vessassa käydessä ruskeaa vuotoa ja pari kertaa vähän punasemmpaa.. MUTTA siihen se sit on jäänyt ja tänään ei ole tullut MITÄÄN.. Tein eilen apteekin raskaus testin mutta nega se oli.. menkka kipuja välillä on mutta ei ees tänään niiitä.. nyt illalla ollut vain oikean puoleista nivus/munasarjan kohdalla olevaa jomotusta.. Kauhea närästys vain..

voishan tuo olla kiinnittymisvuotoa tuo pikkuvuoto ja silloin ei välttämättä viel näkyis testissä... jospa oottelet muutaman päivän ja testaat taas =) ei ne testit minusta niin kovin kalliita oo, tai niitä on monenhintaisia. netistä saa tilattua halpoja testejä ison nipun kerralla, niin onpahan mitä käyttää sitten, jos kerran yritys kumminkin päällä, niin tuleehan niitä päiviä, et tarvii =)
Ite tosin ostin kasan testejä ja sit käytin kaks ja olin raskaana, ni jäi aika nippu käyttämättömäksi. Annan sit jollekin kaverille, ku kuulen, et joku yrittelee ;)

Mul on ihan sama tilanne... Menkat vähä niinku alkamassa - ihan minimaalisen vähän rusehtavaa vuotoa, aika normaalin tuntuiset PMS-kivut kuitenkin menossa, mutta menkat myöhässä. Tosin mun menkat ei ole kauhean säännölliset, joten ei kalenterin tuijottelu mitään auta mun tapauksessa... Eilen olin jo ihan vakuuttunut, että mun täytyy olla raskaana. Siis tekemättä mitään testiä, tuntui vaan siltä. Tein tänään sellasen halpis liuskatestin ja se oli mun mielestä selkeä negatiivinen. Jossain valossa, jostain kulmasta, siinä oli ehkä vähän haamuviivaa... Mitä nyt oon näitä täältä lueskellu, niin haamuviiva voi tarkottaa mitä vaan... Tilasin äsken netistä CB digitalin. Pakko testata vielä uuestaan parin päivän päästä... Ja testaan kyllä vaikka menkat alkaiskin, koska eihän se olis mikään ihme vaikka menkat tuliskin ja olis silti raskaana... Parempi testata varmanpäälle. :)

Yhteistyössä