Mitä ihmettä teen STOLKKERIN kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Väsynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Väsynyt

Vieras
Minun perässäni on eräs stolkkeri (nainen), hän herjaa minua keskustelupalstoilla (ei mainitse nimeä) ja kerhoissa. Hän on mieleltään järkkynyt rahanperässäjuoksija, penkoo asioitani kavereidensa välityksellä.

Auttakaa hyvät ihmiset! Minua aivan pelottaa se nainen.

Itse jouduin tekemään pari vuotta sitten yhdestä naisesta rikosilmon. Hän herjasi laittomilla fraaseilla ja tosiaan vainosi :)
Tulostin herjat ja vein poliisille. Häiriköinti loppui siihen. Poliisi varmaan soitellut naisen perään. Oikeusjuttuun asti koko juttu ei mennyt. Mutta pyysin poliisia ottamaan häirikköön yhteyttä ja jättämään mut rauhaan. Oli mustasukkainen nainen kyseessä.
Helsinkiläinen, erikoinen etunimi naisella ja en ole ainoa jota häirinnyt.

Se nainen herjaa juuri täällä kaksplussan keskusteluissa meitä. Keksii kaikenlaista p***kaa ja vääntelee tositapahtumia miten haluaa. Mä oon lukenut niitä ja tallentanu kyllä kaiken, mutta nimiä se ei mainitse. On aivan kamalaa lukea miten ne muut sen keskustelukerholaisensa uskoo AIVAN kaiken mitä se kirjoittaa. Ja olen aivan varma siitä että hän siellä kerhossa on kertonut nimemme.

Jotkut on taitavia manipuloijia ja siinä jää jalkoihin kun huomaa että yli puolet porukasta uskoo jonkun ulkopuolisen version. Niitä sellaisia kutsutaan "mielipidejohtajiksi".. ja niitähän löytyy hyvässä ja pahassa ja valtaosa uskoo aina niitä :)
"Koska eihän kukaan nyt tuollaista menisi valehtelemaan tai keksimään.. Niin sen täytyy olla totta"

Sulla ei kyllä tosiaan ole paljoa aseita tuollaista vastaan kuin olla itse sanavalmiimpi :/

Rikoksen kriteerit ei täyty kun ei kohdista vainoa tunnettuun henkilöön tms. Eikä ole kotirauhan rikkomista.

Alkuperäinen kirjoittaja Aloittaja:
Se nainen herjaa juuri täällä kaksplussan keskusteluissa meitä. Keksii kaikenlaista p***kaa ja vääntelee tositapahtumia miten haluaa. Mä oon lukenut niitä ja tallentanu kyllä kaiken, mutta nimiä se ei mainitse. On aivan kamalaa lukea miten ne muut sen keskustelukerholaisensa uskoo AIVAN kaiken mitä se kirjoittaa. Ja olen aivan varma siitä että hän siellä kerhossa on kertonut nimemme.

Miten sä tiedät tuon ihmisen henkilöllisyyden? Onko hän itse maininnut oikean nimensä tai julkistanut kuvansa?

Oletko ihan varma, että hän puhuu juuri teistä?

Tiedän henkilöllisyyden koska hän kertoi nikkinsä minulle aikanaan. Ja olen täysin varma että se puhuu meistä. Sillä ei ole kuin yksi lapsi ja se puhuu lapsen isän sukulaisista.
Minua ahdistaa se nainen jo aivan kamalasti, ne valheet on aivan kauheita ja kaikki uskoo ne tarinat. Sillä on näitä nettiystäväkätyreitä ihan tässä meidän lähellä. Ahdistaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Jotkut on taitavia manipuloijia ja siinä jää jalkoihin kun huomaa että yli puolet porukasta uskoo jonkun ulkopuolisen version. Niitä sellaisia kutsutaan "mielipidejohtajiksi".. ja niitähän löytyy hyvässä ja pahassa ja valtaosa uskoo aina niitä :)
"Koska eihän kukaan nyt tuollaista menisi valehtelemaan tai keksimään.. Niin sen täytyy olla totta"

En minä käsitä miten ne muut palstalaiset voi uskoa sellaisia juttuja kuulematta toista osapuolta! Tämän stalkkerin mielikuvitus on aivan uskomaton, se onnistuu vääntämään totuuden aivan toiseksi. Pelottaa jo lasteniki puolesta. En tiedä mihin kaikkeen se nainen on valmis. Mieheni ja anoppini haluaisi jo tehdä rikosilmoituksen.

No taustoja tietämättä niin aika hyviä syytöksiä sieltä ainakin tulee.... Ja, kun tää on taas tämmöinen "kerron, mutta en kerro kuitenkaan" keskustelu niin paha tuohon on sanoa muuta, kuin, että oudolle kuulostaa ja epämääräiselle.

Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
No taustoja tietämättä niin aika hyviä syytöksiä sieltä ainakin tulee.... Ja, kun tää on taas tämmöinen "kerron, mutta en kerro kuitenkaan" keskustelu niin paha tuohon on sanoa muuta, kuin, että oudolle kuulostaa ja epämääräiselle.

Niinhän tämä nainenkin tekee.

Yhteistyössä