E
errrrrrrrinnnn
Vieras
Elikkä ensimmäinen viikko laitokselta tullessa meni ihan ok, joskin maito nousi vasta 4. päivänä ja rinnat oli kipeät. sitten alkoikin suihkutissiongelma, joka ei helpota edes sillä että imetän 3 kertaa peräkkäin samasta rinnasta. heruminen sattuu joka kerta ja sen jälkeen suihkuaa niin että maitoa lentää vauvan naamaan, lattialle jne... arvaattekin varmaan mitä siitä seuraa, eli vauva raivostuu rinnalla, päästää irti ja kohta haluaa taas uudestaan maitoa. vauvalle on tullut myös pahoja ilmavaivoja ja raukka huutaa kuin viimeistä päivää ja pierua tulee. ikää nyt 3,5 viikkoa. minulla on pieni esikoistyttö joka tietysti ihmettelee kun äiti koko ajan imettää tai kantaa raivoavaa vauvaa.
mitä ihmettä voin tehdä kun olen kokeillut jo keinoja suihkutissisyyden estämiseksi? en tosin voi olla satavarma että ilmavaivat johtuu siitä, mutta uskoisin niin. olen myös röyhtäyttänyt vauvan. jos olisi todennäköistä että pulloon siirtyminen auttaisi niin sen tekisin. mutta kun siitä ei ole taetta niin en siihen ala.
mitä ihmettä voin tehdä kun olen kokeillut jo keinoja suihkutissisyyden estämiseksi? en tosin voi olla satavarma että ilmavaivat johtuu siitä, mutta uskoisin niin. olen myös röyhtäyttänyt vauvan. jos olisi todennäköistä että pulloon siirtyminen auttaisi niin sen tekisin. mutta kun siitä ei ole taetta niin en siihen ala.