Mitä ihmettä te teette Jouluna?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Marjatta"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Marjatta"

Vieras
Olen aina ihmetellyt suomalaisten jouluintoa. Mitä hittoa te voitte tehdä silloin muuta kuin syödä paskaa ruokaa ja riidellä rämäsen kuusen paikasta ja tapella lahjoista, joilla ei tee mitään. Onpa kivaa joo on tosiaan. Sitä on varmaan tosi kiva aloittaa uusi vuosi 10 kiloa lihavampana. Haha!!

lueskellaan kirjoja ja sitten siivoilen kaappeja, kun ei muulloin ehdi.
en liho jouluna. On itsekuri olemassa joillakin, en syö enemmän kuin että olen kylläinen.
lihoa voi jos on stressiä tai ei ehdi syödä kunnolla ja tulee syötyä jotain paskaa, kute keksejä. mutta jouluna on aikaa.

Lapset tulee perheineen käymään, kokkaillaan yhdessä, käydään pulkkamäessä , syödään ja jutellaan, joulupukki käy, lauletaan joululauluja koko perhe. Illalla lapset lähtevät koteihinsa, paitsi ne, jotka asuvat vielä mun kanssani. Loppuilta katsellaan telkkaria tai lepäillään, jutellaan..

Ei me riidellä, ja ruokakin on hyvää kun itse alusta alkaen tekee. Lahjojakaan ei oteta vastaan (paitsi lapselle :D) ja muutenkin on rauhallista. Sellaista se on, meillä siis, kun on oma tahto eikä mennä muiden pillin mukaan.

Meillä syödään vähän parempaa paskaa jouluna, on montaa eri laatua ja saa syödä yölläkin. Kuusen ympärillä tapellaan verissäpäin tonttulakki päässä ja joulunajan voittaja on se, joka lihoo eniten.

Lapset tulee perheineen käymään, kokkaillaan yhdessä, käydään pulkkamäessä , syödään ja jutellaan, joulupukki käy, lauletaan joululauluja koko perhe. Illalla lapset lähtevät koteihinsa, paitsi ne, jotka asuvat vielä mun kanssani. Loppuilta katsellaan telkkaria tai lepäillään, jutellaan..

kuulostaapa tosi tylsältä. hauskaa laulaa nuotin vierestä hohhoijaa. *nauraa katkeakseen*

[QUOTE="Marjatta";22527664]Olen lopettanut syönnin jouluna. en tee silloin mitään muuta kuin nukun, en jaksa sitä hössötystä ja paskaa. meillä tapellaan ja verisesti..naapurissa siis.[/QUOTE]

Me taas vietämme joulua koko viikon ja isolla porukalla.
Hössötyksestä pidämme, mutta "paskaa" emme nauti ellei sellaisina puheina sitten pidetä joidenkin pitkiä rauhallisia iltaisia keskusteluja.
:)

Käydään haudalla, saunotaan, juodaan glögiä, syödään kaikkien herkkuruokia, pukki tulee ja tuo kaikille toivelistalla olleita lahjoja. Joulupäivänä ulkoillaan, leikitään uusilla leluilla, pelataan ... joulu on ihanaa aikaa!

[QUOTE="Miili";22527795]Käydään haudalla, saunotaan, juodaan glögiä, syödään kaikkien herkkuruokia, pukki tulee ja tuo kaikille toivelistalla olleita lahjoja. Joulupäivänä ulkoillaan, leikitään uusilla leluilla, pelataan ... joulu on ihanaa aikaa![/QUOTE]

Millä tavalla ihanaa? Tuossa ei ole mitään ihanaa. Tylsääkin tylsempää en ole ikinä tehnyt. Pah!

[QUOTE="Marjatta";22527811]Millä tavalla ihanaa? Tuossa ei ole mitään ihanaa. Tylsääkin tylsempää en ole ikinä tehnyt. Pah![/QUOTE]
No mikäs olis Marjatasta ihanaa?

Yhteistyössä