Mitä ihmettä tämä on?! Käsivarret puutuvat ja polttavat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyvin huolestunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hyvin huolestunut

Vieras
Tuli tällainen kohtaus tänään päivällä ihan levossa ollessa. Yhtäkkiä vasen käsi alkoi polttaa/puristaa ja tuntui silti samalla aikaa puutuneelta ja voimattomalta. Sitten se levisi oikeaan käteen, mutta ei yhtä voimakkaana. Tunsin samoja tuntemuksia rinnassakin. Tätä kesti noin vartti ja sen jälkeen tila hiipui pois. Vieläkin silti tunnen, ettei vasen käsivarsi tunnu ihan normaalilta.

Tällainen kohtaus on pari kertaa aiemminkin tullut vasempaan käteen, mutta ei näin voimakkaana. Mitä ihmettä tämä on?

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;23665055:
Niskajumi? Kaularangan alueen jumitukset?

Voisiko olla tosissaan tuosta? Mulla oli heti kova huoli, koska käytän verenohennuslääkkeitä ja arvot eivät ole ihan olleet kohdallaan, ensin veri oli liian ohutta ja nyt se on alarajoilla.

[QUOTE="a p";23665081]Voisiko olla tosissaan tuosta? Mulla oli heti kova huoli, koska käytän verenohennuslääkkeitä ja arvot eivät ole ihan olleet kohdallaan, ensin veri oli liian ohutta ja nyt se on alarajoilla.[/QUOTE]

Mulle ainakin tuli ekana mieleen joku lihasperäinen juttu. Lihasjumitukset voi aiheuttaa vaikka mitä oireita.

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;23665096:
Mulle ainakin tuli ekana mieleen joku lihasperäinen juttu. Lihasjumitukset voi aiheuttaa vaikka mitä oireita.

Kiitos tästä. Paljon mieluummin tilaan aikaa hierojalta kuin lääkäriltä.

Voihan se olla niskan tai hartian jumia, mutta parempi ois soittaa kuitenkin päivystykseen ja selittää oireet. Vasemman käden puutumista voi aiheuttaa sydän peräisetkin vaivat.

[QUOTE="vieras";23665113]Voihan se olla niskan tai hartian jumia, mutta parempi ois soittaa kuitenkin päivystykseen ja selittää oireet. Vasemman käden puutumista voi aiheuttaa sydän peräisetkin vaivat.[/QUOTE]

Tämä tapahtui jo päivällä ja varmasti olisin soittanutkin, jos olisi jatkunut. Nyt ei enää varmaan kannata.

Yhteistyössä