Mitä ihmettä tämä on? Ihon ja silmien reagoinnista kyse.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "toivoton"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"toivoton"

Vieras
Itsellä silmät ovat jo oireilleet pitkään, toista kuukautta. (kirjoittelinkin siitä täällä).
Nyt sitten meillä on alkanut oireilemaan muutama muukin pienin puremajäljin sekä kutinalla.
Jos googlaa, niin jäljet vois toki sopia esim. luteeseen ja lintukirppuun.
Lutikka ehkä jää pois laskuista, sillä yksi lapsistamme alkoi kutisemaan heti eilen sängyssä käyntimme jälkeen samoin alkoi reagoimaan minun silmät ja miehen iholle ilmestyi muutamia paukamia. Ludehan vaanii aamuöisin, eli siksi pudottaisin tämän vaihtoehdon.
Itsellä silmät siis tosi pahat aamuisin ja joskus jo alkuyöstä alkaa oirehtimaan. Myös oma ihoni on atooppisen ihottuman peitossa paikoin, mutta siellä täällä on sellaisia epämääräisiä puremajälkiä(kö?).

Meidän paikkakunnalla on vain niin huono tilanne lääkäreiden suhteen. Kaikenmaailmaan kandeja niin päivystyksessä sekä vastaanotolla. Yksi hyvä lääkäri on ja meillä hänelle aikakin yskivän lapsen kanssa, mutta vasta loppukuusta. Kaikki tuntuu haluavan hänelle.

Ehkä se on mentävä vain huomenna päivystykseen oirehtivien perheenjäsenten kanssa ja toivoa, että päivystävä lääkäri olisi edes jostain perillä.

Meillä on metsästyskoira ja se piipahti vain sisällä toissaviikolla. Mies ja poika käyvät hirvimetsällä.
Tässä aiemmin saunotettiin kaikki patjat ja pestiin lakanat yms. 60 asteessa. En tiedä oisko minulla sen helpompi ollut sen jälkeen vai ei, ehkä hetken. Nyt tilanne on taas räjähtänyt käsiin. En tiedä kohta uskallanko kohta mennä kotiin saati omaan sänkyyni :(

Tuleeko kenellekään mitään ideoita mieleen?

Kyllä se lude puree muulloinkin kuin aamuyöllä. Pelkkä patjojen ja petivaatteiden putsaus ei riitä, niitä luteita majailee myös sängyn rakenteissa ja muualla makkarissa. Eli suosittelen myrkytystä ja kokonaan uusien patjojen hankintaa.

Ja juu, kyllä kanditkin tietää jotain. Onko eläinlääkäri tarkistanut koiran et kantaako se kirppuja tmv?

Olen lukenut kyllä mistä niitä löytyy ja miten jne...

Mutta miksi sitten tyttö reagoi hetken ollessaan sängyssämme. Mitään ötököitä ei löytynyt kuitenkaan.
Myrkytetään nyt tänään.
Lisäksi minä kyllä olen oirehtinut mm. poikani sängyssä, viikonloppuna sohvalla...
Tyynyjä on vaihdettu miljoonaan kertaan, pesty, saunotettu...
Pyykinpesuaine vaihdettu, huoh...

Uskoisin näin, että minä olen altistunut jo pari kk sitten jollekin, mikä on jättänyt minulle tulhedustilan ylle. Nyt minä vain sitten alan herkistymään ihan kaikelle. Eli kyseessä mielestäni varmaan useamman asian soppa omalla kohdallani.

Kyllä se lude puree muulloinkin kuin aamuyöllä. Pelkkä patjojen ja petivaatteiden putsaus ei riitä, niitä luteita majailee myös sängyn rakenteissa ja muualla makkarissa. Eli suosittelen myrkytystä ja kokonaan uusien patjojen hankintaa.

Ja juu, kyllä kanditkin tietää jotain. Onko eläinlääkäri tarkistanut koiran et kantaako se kirppuja tmv?

Yhteistyössä