mitä ihmettä!! rinnat kipeät ja menkat!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

höh

Vieras
eli siis rinnat todella kipeänä ja turvonneet, menkat alkoivat eilen! eihän näidne nyt enään pitäisi kipuilla tällätavoin.

mistähän tuo ylipäätään johtuu että rinnat tulee kipeeksi ennen menkkoja ja nyt näköjääs menkkojen aikaankin.

no kasvaminen ei näille rusinoille koskaan ole pahitteeksi:) tämä kipuilu vain on todella inhottavaa kun ei kärsi rintsikoitakaan oikein pitää kun niin jomottaa ja särkee.

Nimttäin kun ehkäisyasioiden yhteydessä kerrotaan myös rinnoista. Ainakin mulle kerrottiin-liiankin tarkasti, ja opetettiin miten niitä pitää tutkia jne... :D Korvanpesu paikallaan? :(

sitä mä just tässä yritän kysyä onko muillakin menkkojen AIKANA rinnat kipeenä. itselläni kun ylensä vain ENNEN menkkoja. eikä mulle ole koskaan missään pillereidne haku reissulla mitään rintojen tutkimisia selitelty!!

ehkä joskus yläasteen 8 luokalla näistä puhuttiin kun ekat pillerit sain ja sen jälkeen ehkäisy asioilla jos olen käynyt tk:ssa on lätkästy pilleri resepti kouraan ja se on siinä.

Ihan normaalia se on. :) Minulla jos kipuja tulee, niin ne tulee vähän ennen kuukautisia, mutta joskus juilii myös kuukautisten aikana. Ota vähän särkylääkettä, se on ikävä tunne jos koko ajan tekee kipeää, ja varsinkaan kun ei voi rintsikoita pitää... :)

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
entäs ku mulla on pillu punainen aina ku on menkat. Mitä teen?

pese se! tai käytä tamppoonia tai kuukuppia ni ei sotke..

enkä mä yrittnäyt kysyä olenko raskaana. tällä vuodon määrällä ei kyllä raskaana olla!!

kerro sinä sitten mitkä ne perus jutut on?? sekö että pitäisi tietää miten ja miksi naisen rinnat kipeytyy.
sehän riippuu ihan mikä on kellekkin perus asia. toiselle on perus asia tietää naisen anatomiasta toiselle taas fysiikasta kolmannelle kemiasta.. toisen mielestä matemaattiset tehtävät ovat perus asioita. se riippuu paljon ihmisestä mitä pitää perus asiana.

rovaniemellä asustan ja ammatiltani olen floristi!
eipä näytä teidänkään päässänne olevan kaikki aivan kohdillaan kun pitää päätä aukoa täällä. mahtaa olla paha olo sinulla sisäiseti ja huono itsetunto. ehkä olisi aiheellista itsekkin johonkin terapiaan hakeutua. ei lienet transferenssit toimi nyt ihan kun pitää psykiatrilla;)

Aika ihme että aikuinen nainen ei tommosta tiedä/ ole törmännyt moiseen ennen. Raskausvonkaus kaittekin, voihan sitä vaikka mitä vastaan sanoa. :D Ja suosittelen kylläkin jotain infoa hakemaan vaikkapa netistä... :)

Yhteistyössä