Mitä ihmettä miun jaloissa on? *ällövä*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miä

Vieras
Palstatohtorit paikalle, piipaa :xmas: Kävin suihkussa ja huomasin että miulla on varpaat ja kantapäät täynnä jotain ihme ihottumaa tai mitä lie. Sellasta tumman sinipunaista näppylää ja ryhelmää ihan hitosti :O Nuo ei nyt kutia mutta yöllä taisin raapia kinttujani.. Ja ei siis jalkapohjissa vaan tuossa päällä, varpaat ja kantapäät näyttää siltä että ne tippuu pois hetkenä minä hyvänsä.

Mitä ihmettä tuo voi olla? Kamalan näköistä ainakin :x

Googlettele eti vaikkapa sienikasvaimia

Mulla on ollut jo kauan syylä jalanpohjassa! Oon käyttänyt teippihoitoa, mutta sitkas on. Nyt oon myös leikellyt sitä ja on se onneks pienentynyt :)

[QUOTE="vieras";24789739]Sinipunaista?! Ei kuulosta kovin hyvältä. Ehkäpä voisi soittaa terv.keskukseen.[/QUOTE]

No ei näytäkkään kovin hyvältä :| Miten nuo yhtäkkiä tuollaseksi voi mennä? Pitää tohtorille pirautella vaikka huomenna, aattelin kysyä jos jollakin olis ollut tämmöstä..

SYYHYÄ minäkin veikkaan!!! Meillä oli se ihan justiin. Käytiin ihotautilääkärillä ja se ainaki sano, ettei vielä kertaakaan ole onnistunut näkemään syyhyn "tyypillisiä" käytäviä!! Tarkkana nyt, koska jos se on tuo niin te tartutatte muita.

Voi tulla pientä verenpurkaumaa, jos on raapinut kunnolla ihoaan. Eli silloin iholla näkyy pieniä sinisiä ja (punaisisa) pisteitä taajasti. Mutta tää on vaan veikkaus.

Yhteistyössä