Mitä ihmettä minä äsken oikein ajattelin??!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Johanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Johanna

Vieras
Aloin keittämään kahvia. kaadoin vedet vesisäiliöön ja nappasin suodatinpussin paikoilleen. Siinä vaiheessa kun laitan purkkia takaisin kaappiin tajusin tyytyväisenä laittaneeni viisi lusikallista suolaa suodatinpussiin :laugh: Meillä kun on suola isossa lasipurkissa kahvipurkin vieressä niin olin sitten napannut suolapurkin kahvin sijasta :D Olis varmaan ollu melkosta kahvia!! Onneks en päälle ehtiny laittaa keitintä...

Kysymykseen vastatakseni: Ajattelit sitä ruuanlaittoa ja sit sitä että mitä iltäpäivällä tehdään lasten kanssa ja tulevaa iltapalaa ja huomista kaupassakäyntiä ja juhannustarjottavia ja siivotakin tarttis ehtiä. Säärikarvatkin tarttis ajella et jos kuitenkin pääsee uimaan ja mahtuukohan se viime kesän uimapuku mulle vielä ja entäs lasten uikkarit ja mitäs sit jos sataa... Eli tyypillistä naisen elämää , ei se ole mikään ihme jos vähän menee suolat ja jauhot, eiku kahvinporot, sekaisin :)

Meillä on taas sellainen BabyBjörn istuinpotta, josta minun piti tyhjentää pisut. Nostin potan pöntön yläpuolelle ja samantien käsiliike sinne tyhjään pottaistuimeen päin - tietenkin kippasin ne pisut siitä pottaistuimen aukosta suoraasn wc'n lattialle.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä on taas sellainen BabyBjörn istuinpotta, josta minun piti tyhjentää pisut. Nostin potan pöntön yläpuolelle ja samantien käsiliike sinne tyhjään pottaistuimeen päin - tietenkin kippasin ne pisut siitä pottaistuimen aukosta suoraasn wc'n lattialle.. :D

Tämä on klassikko! :D

Meillä on hellassa turvakytkin, arvatkaa vaan monestiko olen kokkaillut kylmää sapuskaa ja ihmetellyt miksi se vesi ei ala jo kiehua! :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
mä oon monena aamuna koittanu keittää kahvia, ilman vettä. oon keittäny myös kahvia ilman poroja. ja unohtanu laittaa keittimen päälle. yms hauskaa.. |O

mä oon joskus unohtannu laittaa uudet kahvin porot suodattimeen ja tarjoillut vieraille melko laihaa kahvia, kahteenkertaan samoilla poroilla keitettyä. ekaan kuppiin kaataessa olen sitten kyllä huomannut

Yhteistyössä