Mitä IHMETTÄ miehelle lahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mitä mä osaan tuolle rakkaalle miehelleni ostaa lahjaksi? Hinta 200-400 ?. Olisko digijärkkäri ihan hölmö ostos? On aiemmin kuvannut paljonkin sellaisella filmijärkkärillä, nyt ei vuosiin, eikä pokkariin ole juuri koskenut. Innostuisikohan taas kuvaamaan jos sais uuden kameran?

Tai olisko lahjakortti urheiluliikkeeseen parempi? Mies on aloittanut kuntoilun ja mm. kunnon lenkkarit ja ulkoilupuku olisi tarpeen.

Kello olisi muuten kiva, mutta hänellä on melko uusi ja hyvä kello. Ehkeiniitä tarvitse useampia.

Voi että hankalaa...

Ei ole kertonut toiveita :( Vaatteita ostetaan tarpeen mukaan eikä suosi kalliita merkkivaatteita, joten lahjaksi haluaisin ostaa jotain erikoisempaa ja "henkilökohtaisempaa". Pyörä on, ei matkustele... Leffoja kattelee paljon, mutta kun on elokuvakanavat ja uus telkka ja laitteet niin siltäkään suunnalta ei tule lahjaideoita mieleen...

Tuolla budjetilla ei mitään hirveän hyvää järkkäriä saa, jonkinlaisen toki mutta jos on valokuvauksesta innostunut niin voisi olla kivempi saada itse valita kalustonsa...? Tai en minä tiedä, riippuu miehestä...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuolla budjetilla ei mitään hirveän hyvää järkkäriä saa, jonkinlaisen toki mutta jos on valokuvauksesta innostunut niin voisi olla kivempi saada itse valita kalustonsa...? Tai en minä tiedä, riippuu miehestä...

Se on kyllä totta, että aika perus-aloittelijan-järkkärinhän tuolla saa... juuri ja juuri. Mutta olisko siinä kipinää alkaa harrastus uudelleen? Vai onkohan se jo menneen talven lumia...