Mitä ihmettä mä teen ton ukon kans,joka ei anna heittää mitää pois??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aaaaaarrrrrrrggggggg
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aaaaaarrrrrrrggggggg

Vieras
Siis ku se haluu säästää kaiken,siis ihan KAIKEN!Nytki sanoin sille,et jos mä vaikka pistäisin paloiks meiän ihan sairaan vanhan sohvan (jolla ei tehdä mitää,vie vaan turhaa tilaa) ja sit vanhan kirjahyllyn alaosan ja polttaisin ne,nii se veti niinku niin ison herneen kiduksiinsa ettei tosikaa.Ku ne vie ihan oikeestikki vaan ihan turhaa tilaa täälä yläkerras.Kysyin siltä,että mitähän se on oikeen aatellu niillä joskus tehdä,niin vastaus oli,että se ei vielä tiedä. :headwall: Mä en ainakaa jaksais niitä säästää ihan vaan sen takia,että ehkä joskus 20v. päästä tarttettais niistä vaikka yks ruuvi käyttöön tai jotain..
Nytki meillä on toi varasto ihan täynnä kaikkea,suoraansanottuna paskaa,mitkä vaan lojuu siellä,mutta niitä ei oo mihinkää tarvittu.Siellä on esim.vanhoen tuolien kehikkoja,rikkinäinen stepperi,joltain vuodelta 5 ennen nakkisotaa oleva joku ihme pesuri tai vastaava,vanhojen kaappien ovia ja väliseiniä ja vaikka kuinka paljo sellasta rauta ym. romua.
PRKL!! :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Meidän isä on hamsteri joten nurkat pursuaa.
Me ei kysellä vaan karsitaan.Ei kaikkia tavaroita voi muistaa.

Heittäisin pois,jos uskaltaisin,mutku tuntuu,että tolla on sellanen saakelin naalin muisti,että jos se jonku romun sinne varastoonki vie,niin muistaa sen kyllä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Heittäisin pois,jos uskaltaisin,mutku tuntuu,että tolla on sellanen saakelin naalin muisti,että jos se jonku romun sinne varastoonki vie,niin muistaa sen kyllä.

Mitä meinaat että tekee muuta kuin kiukkuaa ja murjottaa?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Mitä meinaat että tekee muuta kuin kiukkuaa ja murjottaa?

No siis emmä sitä pelkää,että se muhun kiinni kävis,mutku en vaan jaksais kuunnella sitä sen raivoomista..

Sen kun siivoot vaan turhat pois, älä kysele. Ei se miehes varmaan muuta tee kuin vetää jättiläisherneet nenään ja mököttää päivän tai pari. Onpahan sitten taas uutta tilaa uusille hamstrauksen kohteille. :)

Mä saan mun miehen tekemään asioita sillä konstilla, että annan sille kaksi vaihtoehtoa mistä valita.

Jos esim. sanon että viitsisitkö imuroida, niin ukko ei tee mitään, mutta jos kysyn että imuroitko vai pesetkö lattian, niin johan alkaa tapahtua :D

Yhteistyössä