Mitä ihmettä mä teen,mies ongelmaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kääk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kääk

Vieras
Tää nyt ei varmaan oo oikea paikka tätä pohtia mut en keksi muutakaan..Viikonloppuna ois yks keikka johon exä pyys mua mukaan,on meidän molempien lempibändi,ollaan kavereita(vaikeista ajoista huolimatta,jättäny mut ja lapsen alunperin) ei siis mitään vanha suola juttuja,kavereita ollaan kun melkein 10 vuotta tunnettu,mulla on ollu vähän aikaa uus mies joka ei käy baareissa ollenkaan(itsekkään en juo mutta keikoilla joskus käyn)ja haluaisin mennä mutta en mää nyt voi sanoa tolle nykyiselle että meen exän kanssa,tiedät et mun pitäs olla ton nykyisen miehen kanssa viikonloppuna mut se keikkakin kiinnostas..En tiedä mitä teen,ehkä en tee sit mitään:D

en mä näe tossa mitään ongelmaa. menet keikalle ja siinä se. jos se asia taas on sun miehelles ongelma, niin puhukaa asiat halki. kerrot tilantees exän kanssa, että ootte vaan kavereita. ei pitäis olla vaikeaa.

No ei kai tosiaan mitään ongelmaa pitäs olla. samaa mieltä, et meet vaan sinne keikalle! Ja jos hyväksyt valkoiset valheet niin sit vaan jätät kertomatta, että oot menossa sinne exäs kanssa. Otat jonkun tyttökaverin messiin ja "törmäät" exääs sit siellä....valhe vaan puoliks...eikä kenenkään mieli pahoitu..kait..??

Olen kai hiukan erilainen mutta jos miehesi ei missään käy ja sinä haluat mennä. Ex- käy ja sinä nyt ex:än pyytämänä niin hiukan tuli minulle mieleeni että olet ehkä itse vilpittömästi sinne menossa mutta onko ex:älläsi kuitenkin jotain tunteita sinua kohtaan.
Ymmärrän että olette kavereita mutta jotenkin miksi ex pyytää sinua paikkaan missä tietää etteä sinun nykyinen ei halua käydä

Kait mää meen,toi uus mies on vaa vähän mustasukkasta sorttia niin ei tykkää et tapaan exää,vaikka ei se häneltä pois ole,onhan mulla naispuolisiakin kavereita ihan samalla tavalla,aattelin vaan etten loukkaa miestä mut mitäs on mustasukkanen..Niin tosiaan noista exän tarkotusperistä en tiedä,mut en kyllä usko että hänelläkään mitään on mielessä,ollaanha me ennenki käyty kavereina kun en ollut vielä tämä nykyisen kanssa

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Kait mää meen,toi uus mies on vaa vähän mustasukkasta sorttia niin ei tykkää et tapaan exää,vaikka ei se häneltä pois ole,onhan mulla naispuolisiakin kavereita ihan samalla tavalla,aattelin vaan etten loukkaa miestä mut mitäs on mustasukkanen..Niin tosiaan noista exän tarkotusperistä en tiedä,mut en kyllä usko että hänelläkään mitään on mielessä,ollaanha me ennenki käyty kavereina kun en ollut vielä tämä nykyisen kanssa

Reilua?

Puhu sen mustasukkaisen miehesi kanssa asioista ja osoita teoillasi, että olet luottamuksen arvoinen.
Ihmekös kun mies on mustasukkainen, jos naisensa tuollain ajattelee ja käyttäytyy. :whistle:
Ja voit olla varma, että miehesi on kahta pahemmin mustasukkainen tulevaisuudessa, jos nyt menet ryssimään luottamuksen..

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
mieti jos tilanne ois otistepäin ja tämä uusi miehesi ois menossa jonnekkin ex naisensa kanssa......hyväksyisitkö.......

Tätä peesaan

no jos on ennenkin käynyt ja nykyinen tietää siitä niin miksi ei voisi luottaa siihen ettei tilanteessa ole mitään muuta kuin kaveruutta?+ pitäisikö nyt ap:n pistää välit exään jäähylle vain sen takia että nyksä ei asiasta pidä?? mie en ainakaan tekis niin...

Alkuperäinen kirjoittaja tilhi:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
mieti jos tilanne ois otistepäin ja tämä uusi miehesi ois menossa jonnekkin ex naisensa kanssa......hyväksyisitkö.......

Tätä peesaan

no jos on ennenkin käynyt ja nykyinen tietää siitä niin miksi ei voisi luottaa siihen ettei tilanteessa ole mitään muuta kuin kaveruutta?+ pitäisikö nyt ap:n pistää välit exään jäähylle vain sen takia että nyksä ei asiasta pidä?? mie en ainakaan tekis niin...

Vaikea tilanne kaiken kaikkiaan.
Itsekään en välttämättä pistäisi välejä poikki eksääni, jos nykyiseni olisi mustasukkainen. Yrittäisin sovitella mahdollisiimman hyvän ratkaisun, joka tyydyttää kaikkia osapuolia.
Mutta loppupeleissä; Kumpi on tärkeämpi? Eksän kanssa vietettävä keikkailta, vai nykyisen kanssa vietettävä tulevaisuus?
Kannattaa miettiä mikä on itselle tärkeintä. Kumpaakin ei välttämättä voi saada.

Yhteistyössä