Mitä ihmeen vuotoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neitiina19
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

neitiina19

Jäsen
05.04.2013
50
0
6
Turku
Söin e-pillereitä 1 läpyskän verran, kuukautiset alkoivat silloin kuin niiden pitikin tasan kuukauden päästä edellisistä eli päivämäärä 9.7 (edelliset 9.6) :D e-pillerit saivat siis aikaan säännöllisen kierron, aiemmin ollut aina päiviä ellei viikkoja epäsäännölliset.
Torstaina eli 18.7 alkoi vuotoa.. ihan punasta vähän sameaa veristä, ei kipuja tai mitään ja nyt sitä on kestänyt 4 päivää. Mitä hittoa mun kropassa on käynnissä?

Lopetin ehkäisyn käytön about 3.7 ja yleensä ehkäisypillerien teho säilyy ainakin 4 päivää jos ei ota pilsuja.. mutta siitä eteenpäin sen teho heikkenee ja loppuu kokonaan jollei aloita taas. Mä en aloittanut, ollaan oltu yhdynnässä miltei joka päivä tässä kuussa koska vauvakuume on ollut päällä jo kauan, ei oo tärpännyt vielä.
Voiko olla että mun kroppa on ihan sekaisin?

Ovulaatio testejä oon tehnyt tässä 5 päivän aikana 3 ja kokoajan vain vahvenee /ovulaation pitäis olla huomenna 22.7/ mutta en usko koska tein tänään viimeksi ovistestin ja ei ollut vielä kunnolla tummentunut se toinen merkittävä viiva. Odottelen siis siihen asti kunnes on tarpeeksi tumma, onneksi testejä on paljon jäljellä.

keinotekoiset hormoonit saa aikaan kaikenlaista, olen ainakin omalla kohdallani niin huomannut. kun söin pillereitä, jouduin vaihtamaan muutamaan otteeseen merkkiä ennenkuin löysin sellaisen mikä sopi minulle. oli epämääräisiä vuotoja, turvotusta jne. kyllä se kropan toiminta siitä tasoittuu kun annat vähän aikaa sille.

Yhteistyössä