Mitä ihmeen nykimistä mulla on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miä

Vieras
Olipas hassu otsikko =) Mulla on nyt eilisestä asti tuntunut ihme nykäyksiä joka paikassa, lihaksissa varmaan :o Siis niinkun olis elohiiri silmässä mutta sitä on joka paikassa.. Mitä tää oikein on?

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Olipas hassu otsikko =) Mulla on nyt eilisestä asti tuntunut ihme nykäyksiä joka paikassa, lihaksissa varmaan :o Siis niinkun olis elohiiri silmässä mutta sitä on joka paikassa.. Mitä tää oikein on?

En tiedä mutta mulla nykii milloin mistäkin kohtaa kehoa.
Jo 10vuotta ollu tuota nykimistä.

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Lääkkeitten yliannostus :D

Eivaan, tuskin kannattaa huolestua.
Mut ainahan voit soittaa terveyskeskukseen ja kysästä

Eikä oo kun alkoholin puute :D Pitää katella jos tää ei lopu niin pitää soittaa.. Aattelin jos jollain olis ollu samaa..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ja yks mikä kans aiheuttaa on magnesiumin puute.

Tästä mä olen kuullut muuten joskus, pitääkö tässä nyt magnesiumin ostoon lähteä? Mä olen kyllä syönyt tosi huonosti jo pitempään että varmaan löytyy kaikki mahdolliset puutokset :/

Mulla kanssa "nykii", mutta olenkin raskaana, ja krampit ja muut tulee tosiaan helpommin kuin ennen. Lähes joka päivää jossain lihaksessa pientä juuri juuri tuntuvaa vipatusta ja joskus ihan silminnähtävää. Joku viikko sitten levossa ollut peukaloni nyki melkein kaksi päivää putkeen ihan näkyvästi, se oli ärsyttävää :D Vitamiineilla tilanne tasantuu :)

Yhteistyössä