Mitä ihmeellistä on niissä Ticketin puvuissa??? Kun niitä aina hehkutetaan?? Kertokaas.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "säde"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"säde"

Vieras
Minun lapset ovat syntyneet 2000,2002,2005 ja 2010. Tuo merkki on minulle jostain syystä ihan tuntematon. Mistä niitä edes saa ostettua? Meillä on käytetty Remun ja Reiman pukuja. Nyt olen ostanut myös Lassie Tecin vaatteita kun laatu on parantunut niissä.

Eli onko noi Ticketin puvut jotenkin huippu hyviä? Entäs hinta?

Ovat lämpimiä ja vedenpitäviä, ja noihin mainitsemiisi merkkeihin verrattuna ulkonäkö miellyttää monia enemmän, ovat joko yksivärisiä tai kuviollisia, eivät sellaisia tilkkutäkkejä kuten mainitsemasi.

Ei kai niissä mitään ihmeempää ole. Aiemmin Reimatec oli samanlainen "brändi", siitähän maksettiin huutiksessa ihan järjettömiä summia. itelleni toi t2h on aika vieras merkki, tänään joku myi kirpparillla niitä koko pöydällisen halvalla, ostin ny kokeeksi muutaman tuotteen.. voin sit tulla raportoimaan millaset ne on käytössä :)

Itse en näe noissa mitään sen ihmeellisempää kuin reimatecissa, po.p:ssa tai molossa. Noista vaatteista pyrin löytämään ne mitkä miellyyttää silmää ja ovat mielellään hyvässä alennuksessa. Tänä vuonna ne ovat sitten ticket ja molo-linjaa. Viimevuotiset reimatecit ja po.p:it taitavat mennä vielä alkutalvesta.

Muuten täällä nyt palstalla taidetaan aina ottaa joku merkki "hampaisiin" ja nyt se vaan sattuu olemaan ticket.

Viimeksi muokattu:
Voin sanoa omasta kokemuksesta että ovat laadukkaita ulkoiluvaatteita. Kestää sateen ja paukkupakkasen eikä kertaakaan ole tarvinnut lähteä sisään kesken ulkoilun vaatteiden kastumisen tai kylmyyden takia.
Viime talvena ostin itsellenikin T2H:n talvitakin ja on tosi hyvä.

Minua vaan kiinnosti tuo Ticket merkki kun en ole nähnyt sitä edes missään myynnissä =)

Minusta reimatecin hinta laatusuhde ei ole enään kohdillaan. Vuonna 2000-2003 ne olivat ylivoimaisesti parhaimpia ja kestäviä. Nykyään menee polvet rikki heti ekana talvena. Ja muutenkin saumat ratkeilee sisältä.

Lennen pukujakin on meillä muuten välillä ollut. Nekin ihan ok...

Joitain takkeja on ollut ja ihan laadukkailta tuntuvat. Vedenkesto on hyvä. Mutta välikausivaatteissa takit on usein tosi ohkasia, niitä on pidetty kesälläkin. Vaikka laitaisi alle kamaa enemmänkin, ei paksuus oikein riitä enää tähän vuodenaikaan.

Ei niissä mitään ihmeellistä ole kuin hinta ja hemmatin rumia , en pukis omalle lapselle mitään avaruuspukua, pellepukua tai sateenkaariväreillä varatutettua hirvitystä. Yks väriset on vielä ok mutta ne kirjavat on aivan kamalan näköisiä. En ostais en sen merkin takia edes.

Yhteistyössä