mitä ihme tautia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
tytölle 4v. nousi toissa iltana yhtäkkiä 40 kuume sitten eilen aamulla oksensi yhesti. no pvän oli vähä kuumetta mut illalla tuntu että alkaa toipiua söikin vähn ja leikki yms. mut sitte taas tänä aamuna oksensi mutta nyt sitten taasen ei kuumetta....onko muilla ollut?kauankohan kestää?

Myyräkuumeessa kuume nousee tosi korkealle ja oksettaa.. itsellä oli myyräkuume kevättalvella ja osastolla olin viikon verran. Mutta en usko että tuo sitä on kun kerran kuume on laskenut pois. Soittele päivystykseen ja sano oireet ni osaavat neuvoa.

Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:
Myyräkuumeessa kuume nousee tosi korkealle ja oksettaa.. itsellä oli myyräkuume kevättalvella ja osastolla olin viikon verran. Mutta en usko että tuo sitä on kun kerran kuume on laskenut pois. Soittele päivystykseen ja sano oireet ni osaavat neuvoa.

herranjestas...tyttö kyllä' tonki tuola pihalla kukkapenkeissä aikalailla ja meillä on ollu myyriä tässä......voi apua....!!!!!!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:

herranjestas...tyttö kyllä' tonki tuola pihalla kukkapenkeissä aikalailla ja meillä on ollu myyriä tässä......voi apua....!!!!!!!!!!!

Soita päivystykseen niin ottavat pissakokeen ja muita kokeita. Niistä selviää onko myyräkuumetta vai ei. Kannattaa tarkastaa asia.

Yhteistyössä