H
hermo mänee
Vieras
Kuulin kaverilta, että papa-koetta ottaessa pitäis olla 5pv varoaika ennen ja jälkeen kuukautisten. Ei ne vaan mulle sitä sanoneet terkkarista, kun varailin aikaa.. Mainitsin noista kuukautisista, et seuraavana päivänä alkavat kun koe on otettu (syön siis pillereitä ja tiedän suunnilleen kellonajankin kun alkavat).. Onko tämä väite siis ihan puppua?
Tekis mieli kiroilla, kun tuotakin gynetutkimusaikaa sai ruinata monta kuukautta että sen sai, ja jos sitä koetta ei nyt voikaan ottaa menkkojen takia niin voi aargh.
Tekis mieli kiroilla, kun tuotakin gynetutkimusaikaa sai ruinata monta kuukautta että sen sai, ja jos sitä koetta ei nyt voikaan ottaa menkkojen takia niin voi aargh.