Ois tarjolla voileipäkakkua (tekis mieli mut tekis mieli aamullaki nii vois säästää ) ehkä vois mässätä muutama ruisleipää tai tahtoa mannapuuroa, vai miten ois jotaki muuta, mitä? Nälkä on ja mies tuskailee ko en ossaa päättää mitä tahon :saint:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ok:En tiiä, mä vetelen spagettia ja jauhelihakastiketta samalla kun palstailen.. NAM!!
Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:Ruisleipä paistetulla munalla, kyllä nälkä lähtee.
Alkuperäinen kirjoittaja f:Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:Ruisleipä paistetulla munalla, kyllä nälkä lähtee.
Tälle linjalle lähtisin. Minua kyllä ottaa aivoon aamulla jos oon illalla hätäpäissään vetäny sen voileipäkakun lopun ja kuiten ois aamullakin haluttanu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja f:Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:Ruisleipä paistetulla munalla, kyllä nälkä lähtee.
Tälle linjalle lähtisin. Minua kyllä ottaa aivoon aamulla jos oon illalla hätäpäissään vetäny sen voileipäkakun lopun ja kuiten ois aamullakin haluttanu![]()
Joo mie plokkasin voileipäkakun pois, aikani mietin ja totesin että se on aamulla parempaaMannapuuro houkuttais, mut leivätki, jos syö molempia nii ei oo hyvä, toinen mitätöi toisen... :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja ok:En tiiä, mä vetelen spagettia ja jauhelihakastiketta samalla kun palstailen.. NAM!!
Oliko pakko. Arvaa vaan mitä nyt tahon ja ihan tasan tarkkaan en oo saamassa. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:Ruuasta kun tuli puhe niin nälkähän se iski, oli pakko vetästä pari meetvurstileipää. *röyh*
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:tekeekö sun miehes sulle kaakaota kanssa, eikös se ollut siinä hyvä? vai sekoitanko ihmiset :ashamed: