Mitä hyyti söis iltapalaksi?

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Ois tarjolla voileipäkakkua (tekis mieli mut tekis mieli aamullaki nii vois säästää ) ehkä vois mässätä muutama ruisleipää tai tahtoa mannapuuroa, vai miten ois jotaki muuta, mitä? Nälkä on ja mies tuskailee ko en ossaa päättää mitä tahon :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:
Ruisleipä paistetulla munalla, kyllä nälkä lähtee.

Tälle linjalle lähtisin. Minua kyllä ottaa aivoon aamulla jos oon illalla hätäpäissään vetäny sen voileipäkakun lopun ja kuiten ois aamullakin haluttanu:)

Alkuperäinen kirjoittaja f:

Tälle linjalle lähtisin. Minua kyllä ottaa aivoon aamulla jos oon illalla hätäpäissään vetäny sen voileipäkakun lopun ja kuiten ois aamullakin haluttanu:)

Joo mie plokkasin voileipäkakun pois, aikani mietin ja totesin että se on aamulla parempaa :D Mannapuuro houkuttais, mut leivätki, jos syö molempia nii ei oo hyvä, toinen mitätöi toisen... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja f:

Joo mie plokkasin voileipäkakun pois, aikani mietin ja totesin että se on aamulla parempaa :D Mannapuuro houkuttais, mut leivätki, jos syö molempia nii ei oo hyvä, toinen mitätöi toisen... :ashamed:

Meniskö näin, että miehes menee tekeen mannapuuroa ja samalla paistaa munakkaan nii saat sen manniksen ja ton munaleivän. Ja pyydä saatko munakäärylettä vielä sängyssä:)

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja ok:
En tiiä, mä vetelen spagettia ja jauhelihakastiketta samalla kun palstailen.. NAM!!

Oliko pakko. Arvaa vaan mitä nyt tahon ja ihan tasan tarkkaan en oo saamassa. :kieh:

Oli muuten ihan sika hyvää. Helvetisti valkosipulia.. Pitäisköhän ottaa lisää. Vai vaan tota valkosipulipatonkia.

Ruuasta kun tuli puhe niin nälkähän se iski, oli pakko vetästä pari meetvurstileipää. *röyh*

Ois vaan sitä meetwurstia ees :'( Pitänee tyytyä munaan, tuli meinaan nälkä tästä ketjusta miullekin..

Yhteistyössä