M
mammamia
Vieras
Mä en ole itse naamakirjassa, mut nyt oon saikkupäivällä kotona ja aikani kuluksi ajattelin sinne kirjautua? Mut onks siitä oikeesti mitään hyötyä? entä haittaa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Löysin teiniajan ihastuksen kaverini kaverilistalta. Rakastuttiin, sain otettua avioeron ja nyt suunnitellaan yhteistä tulevaisuutta. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja huh:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Löysin teiniajan ihastuksen kaverini kaverilistalta. Rakastuttiin, sain otettua avioeron ja nyt suunnitellaan yhteistä tulevaisuutta. :heart:
Huh huh!
Cool.Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Löysin teiniajan ihastuksen kaverini kaverilistalta. Rakastuttiin, sain otettua avioeron ja nyt suunnitellaan yhteistä tulevaisuutta. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Alkuperäinen kirjoittaja huh:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Löysin teiniajan ihastuksen kaverini kaverilistalta. Rakastuttiin, sain otettua avioeron ja nyt suunnitellaan yhteistä tulevaisuutta. :heart:
Huh huh!
Elä muuta sano. Rakastuminen tapahtui jo netissä ja on IRL vain syventynyt entisestään, on tavannut lapset ja minä hänen lapsen jne.
Alkuperäinen kirjoittaja moi:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Alkuperäinen kirjoittaja huh:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Löysin teiniajan ihastuksen kaverini kaverilistalta. Rakastuttiin, sain otettua avioeron ja nyt suunnitellaan yhteistä tulevaisuutta. :heart:
Huh huh!
Elä muuta sano. Rakastuminen tapahtui jo netissä ja on IRL vain syventynyt entisestään, on tavannut lapset ja minä hänen lapsen jne.
Lasketkosää leikkiä? Kun ei siusta aina selevää ota. Rakastuminen tapahtui netissä? Uujeee.
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Pääsee stalkkaamaan vanhoja tuttuja.