Mitä hyötyä olet saanut facebookista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mammamia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mammamia

Vieras
Mä en ole itse naamakirjassa, mut nyt oon saikkupäivällä kotona ja aikani kuluksi ajattelin sinne kirjautua? Mut onks siitä oikeesti mitään hyötyä? entä haittaa?

Tähän asti suurin hyöty on ollut se että eräs ystäväni tuli käymään. En ollut nähnyt häntä vuosikausiin.
Muutenkin kiva tietää missä ystävät, joita ei aikoihin ole nähnyt, asuvat ja mitä heille kuuluu. :)

oon saanu yhteyden vanhoihin kavereihin joihin yhteys on katkenny syystä tai toisesta.

nytkin löysin vanhan kaverin siltä ajalta kun asuin 90-luvun alussa ruotsissa. 17v ei olla oltu yhteydessä.

Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Löysin teiniajan ihastuksen kaverini kaverilistalta. Rakastuttiin, sain otettua avioeron ja nyt suunnitellaan yhteistä tulevaisuutta. :heart:

Huh huh!

Elä muuta sano. Rakastuminen tapahtui jo netissä ja on IRL vain syventynyt entisestään, on tavannut lapset ja minä hänen lapsen jne.

Löysin teiniajan ihastuksen kaverini kaverilistalta. Rakastuttiin, sain otettua avioeron ja nyt suunnitellaan yhteistä tulevaisuutta. :heart:

Huh huh!

Elä muuta sano. Rakastuminen tapahtui jo netissä ja on IRL vain syventynyt entisestään, on tavannut lapset ja minä hänen lapsen jne.

Lasketkosää leikkiä? Kun ei siusta aina selevää ota. Rakastuminen tapahtui netissä? Uujeee.

Alkuperäinen kirjoittaja moi:

Huh huh!

Lasketkosää leikkiä? Kun ei siusta aina selevää ota. Rakastuminen tapahtui netissä? Uujeee.

En laske leikkiä. Ja joo, rakastuminen tapahtui netissä, varmaan edesauttoi se, että tiesin kuitenkin entuudestaan. Rakastuminen tapahtui netissä, mutta ollaan nähty kyllä tässä paljon ja ei ole vieras muutenkaan mulle. Tunteet vain syvenee. Asuin hänen luonaan pari viikkoa tuossa...

Tulee kirjoiteltua siskojen kanssa päivittäin ja laiteltua kuvia esim.ostoksistaan yms. Siskot asuu toisella paikkakunnalla ja en varmaan soittelisi joka päivä, mutta facessa on kätevä rupatella hetki.

Yhteistyössä