K
kanelin
Vieras
Toinen lapsi syntyy huhtikuussa. Tuli vain mieleen mitähän pienokaiselle laitan päälle, kun lähdetään synnäriltä kotia päin. Toppapuku taitaa olla jo kuitenki liikaa keskikevään vauvalle.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jenska85:Mä olen samaa mietiskellyt, meillä laskettu aika huhtikuun lopussa ja esikoinen tulossa, joten saattaa hyvinkin mennä toukokuun alun puolellekin... Meillä on yksi pienikokoinen (56 cm) "karvainen" kevyt ulkoilupuku, semmoinen "nallepuku", jossa on melko paksu vuori. Riitäisköhän se? Kai siihen turvakaukalon päälle saa jonkun peiton laittaa tarvittaessa? Ensikertalainen taas kyselee vähän tyhmiä...En oikein haluaisi mitään kallista pukua ostaakaan, säät sitten kuitenkin lämpenee aika pian ja puvun käyttöikä jäisi tosi lyhyeksi. Paitsi jos ensi kesä on yhtä kylmä kuin viime kesä... :/
On se vaan niin hankalaa kun ei voi tietää minä päivänä lapsi päättää syntyä, saati sitten minkälaista säätä on luvattu kotiintulopäivälle! ;D
Alkuperäinen kirjoittaja kanelin:Toinen lapsi syntyy huhtikuussa. Tuli vain mieleen mitähän pienokaiselle laitan päälle, kun lähdetään synnäriltä kotia päin. Toppapuku taitaa olla jo kuitenki liikaa keskikevään vauvalle.
Alkuperäinen kirjoittaja kanelin:Toinen lapsi syntyy huhtikuussa. Tuli vain mieleen mitähän pienokaiselle laitan päälle, kun lähdetään synnäriltä kotia päin. Toppapuku taitaa olla jo kuitenki liikaa keskikevään vauvalle.