mitä hittoa mä teen??!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...

Vieras
Mä en jaksa enää mun miestä,mua ärsyttää kun oon sanonut sille että asutaan vähän aikaan erillään,jos se parantas meidän suhdetta.
No tää mies sit sanoo vastaan että no mä lähen sit,et näe mua kun kerran vuodessa ja erotaan sit samalla kokonaan. Aina kun mä yritän puhua asiasta niin alkaa jo heti sanoo et jos jätät mut niin teen itsarin, ( menee keittiöön etsii veitsen ja meinaa alkaa puukottaan itseään ) !!
Meillä on kaikki raha asiat ihan per*eellään,yritän pitää huolen että laskut tulee maksettua ym. mutta heti kun raha päivä niin mies on jo ottanu mun kortin ja nostanut puolet rahoista itselleen..! ja mulle ei jää sit mitään kun laskut pitää maksaa ja ruuat ostaa...huoh.
Meillä yksi lapsi,mies ei suostu hoitaa jos haluun lähtee baariin ( 1kerran kk ) ja jos oon lähössä johonkin viihteelle niin alkaa taas tää itsari rumba että jos petät niin tapan itseni ja myös sut. Enhän mä ole edes ajatellut pettämistä,aina sanoo että älä sit juttele kenellekään exälle jos näet,ja kuulen kyllä jos oot tanssinut muiden miesten kanssa ym.
Tätä on tosi vaikee selittää mut musta tuntuu kuin olisin vankilassa,en pääse tästä ikinä pois,en voi sanoa että jätän,pelkään että tekee sen itsarin ja lapsi ei näe isäänsä enää...

sorry mut oli pakko johonkin päässä purkaa ajatuksia kun ei oikein oo ketään kenelle puhuakaan..

Muuhun en osaa sanoa, mutta miksi pidät kortin niin, että mies pääsee sitä käyttämään, piilota se sellaiseen paikkaan ettei mies sitä löydä, niin ei silloin saa sun rahojasi.

Sä et voi olla vastuussa toisen elämästä. Useinmiten noi itsarilla uhkailijat vaan uhkailee, mutta ei loppuviimein toteuta. Ainakin se on huomannu, että suhun tuo uhkailu tehoaa. Pakkaa ne kimpsut ja kampsut ja lähe menemään sieltä lapsen kanssa. Ei todellakaan ole edes lapselle hyväksi nähdä tuollaista mallia parisuhteesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Taa:
Sä et voi olla vastuussa toisen elämästä. Useinmiten noi itsarilla uhkailijat vaan uhkailee, mutta ei loppuviimein toteuta. Ainakin se on huomannu, että suhun tuo uhkailu tehoaa. Pakkaa ne kimpsut ja kampsut ja lähe menemään sieltä lapsen kanssa. Ei todellakaan ole edes lapselle hyväksi nähdä tuollaista mallia parisuhteesta.

Juuri näin, et ole vastuussa toisen onnesta tai tekemisistä. Tasapainoinen ja terve aikuinen ihminen ei uhkaile itsarilla.

No mitä sä menetät, jos eroot miehestä?

Elämä rupee hymyilemään sen jälkeen.
Kukaan ei varasta pankkikorttia tilipäivänä, kukaan ei makoile ja laiskottele sun siivellä sun omassa kodissasi!
Kenties löydät jossain vaiheessa uuden rakkaudenkin ja sen jälkeen mietit, että miksi ihmeessä et eronnut jo kauan sitten!

Eikö olisikin mahtavaa olla oman elämänsä herra ja päättää milloin tekee ja mitä tekee, ilman että toinen uhkailee jatkuvasti itsarilla? :hug:

Minun neuvo on, että otat lapsen mukaan ja muutat pois. Ensin vaikka jonkun sukulaisen tai ystävän luo, jos ei heti löydy vapaata asuntoa. Niin kuin ylhäällä on monesti todettu, ei miehesi ole tasapainoinen, kun tuollaisilla asioilla uhkailee. Kun on seurannut perhesurmauutisia ja yksi viimevuotinen tapaus oli tuttavapiirissäni, ollaan mieheni kanssa sovittu, että toinen lähtee heti lapsen kanssa pois kotoa, jos olosuhteet kotona muuttuu sellaisiksi, että toinen ilmoittaa tappoaikeistaan (oli tosissaan tai ei). Liian moni on jäänyt kotiin miettimään, että onko se toinen tosissaan. Sinun vastuulla on lapsesi ja itsesi hyvinvointi. Toivon sinulle voimia ja jaksamista!

Sun miehes on joko alkoholisti tai muuten psyykkisesti sairas, terveet ihmiset ei pyöritä läheistensä elämää itsemurhalla. Sä et voi miestäsi parantaa, voit vaan estää, ettet itse sairastu mukana ja yksi sairastumisen muoto on se, että keksii selityksiä, miksi kannattaa jatkaa suhteessa. Ihmistä ei voi rakastaa terveeksi.

Yhteistyössä