Mitä hittoa mä teen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ellinoora
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ellinoora

Vieras
Siis meijän suhteen kanssa?
Ukko on niin sekasin ja mä en vaan enää yksin jaksa yrittää.
Aina, aina työt menee perheen edelle.
Ollaan sovittu että mä käyn vaan osa-aikasessa, niin lapsia ei tartte laittaa hoitoon (mulla vapaa työaika), mutta nyt tilanne on siinä, että mun on hoidettava työni lasten kanssa, koska hän on niin paljon töissä.

Mä sitten tietenkin hoidan myös kaiken kotona. Hän käy täällä syömässä ja nukkumassa ja ärhentelemässä (on tietty stressaantunut).

Toki joskus leikkii lasten kanssa, on heidän kanssaan ulkona (1-2 h vkossa), mutta mun mielestä se ei vaan ole tarpeeksi. Saattaa esim 3 iltana vkossa tulla niin myöhään, ettei enää lapsia näe kun ovat nukkumassa.
Siinä ei tietty sinänsä ehkä mitään, mutta kun hän ei puhu meille sitten poissaollessaan edes puhelimessa :(

Oon yrittänyt että menis jollekin puhumaan ennen kun saa sydärin, oon ehdottanut että tulis edes kerran viikossa ajoissa, mutta sitten ollaan taas tilanteessa, jossa hän on sanonut tulevansa esim klo 17, mutta klo 18 ei vielä ole edes soittanut.
Mun mielestä se vaan on törkeetä, enkä ite ikinä tekis niin kellekään, varsinkaan lapsille (kerran siis seistiin ulkona häntä odottamassa, kun kauppaan piti mennä, mutta eipä kuulunut).

Koko ajan hän sanoo rakastavansa, ja että hänen pitää oppia ilmoittamaan ja puhumaan.
Mutta koska osaa kuitenkin muille ilmoittaa, niin mua hiukka ärsyttää sekin.
Lisäksi mielestäni ansaitsen miehen, joka ei saa minua mielestään, ja joka HALUAA soittaa minulle ja lapsilleen.
Silti en kuitenkaan haluaisi erota, koska olenhan häntä kovasti rakastanut.
Mitä tämmöisessä tilanteessa vois tehdä?
Miten saada toinen ymmärtämään ettei meitä voi noin kohdella?
Onko enää muita vaihtoehtoja kuin ero?
Antakaa omia ajatuksia ja mietteitä / kokemuksia.
Kiitos kun jaksoit lukea.

No jaa.. kuulostaa aika perussuomalaiselta mieheltä, se leipä pitää himaan tienata. Ei se sekään taida huvikseen niin pitkiä päiviä tehdä ja olla kotoa poissa?

En nyt keksi muuta kuin että otat miehesi pöydän ääreen ja keskutelet asiasta hänen kanssaan. Ja sanot vielä että on käytävä asiat läpi ennekuin on liian myöhäistä. Tää on ehkä helpommin sanottu kun tehty mutta yrittäkää. Ja tuo kirjotuksesi oli kuin meiltä paitsi että itse en käy töissä mutta juuri tuo että miehellä menee työt perheen edelle ja ei edes omaa lasta näe kun on niin myöhään töissä, ja vielä ettei osata ilmottaa mitä tapahtuu. Mutta kovasti voimia sinne sulle!

Vaikea tilanne. Meilläkin mies on todella paljon oissa kotoa töiden takia, mutta meillä ei vielä ole lapsia, eka syntyy pian. Ja mieheni kyllä soittelee tai laittaa viestiä. Mutta aikamoista vääntöä meilläkin on aiheesta ajoittain ollut. Ja ymmärrän täysin sinun tarpeesi ja tunteesi tässä tilanteessa. Yritä puhua miehesi kanssa, sano hänelle että tilanne kuluttaa sinua niin paljon että toisinaan ajattelet jopa eroa.
Toivottavasti asiat järjestyy :hug:

se on vaan siinä, kun asiasta on sen sata kertaa puhuttu kauniisti, ja sitten myös "tietty" riidelty. Aina lupaa, että nyt asiat muuttuu, ja hänkään ei haluaisi niin toimia, mutta heti seuraavana päivänä sama toistuu :(
Ja cothis, perussuomalaiseen mieheenkö ei voi lainkaan luottaa?
Jos minulla on sovittua menoa esim klo 17.30, joudun 8 kertaa 10 perumaan ne, koska mies ei ole tullut vaikka on luvannut. Etkö sinä voi luottaa mieheesi, että hän tulee kotiin, jotta pääset omiin töihisi?
Kyllä on karu tilanne jos kaikilla on näin.

Niin, ja hän on siis itsekin vetänyt "erokortin" esiin, kun ei jaksa ainaista tappelua. Ei vaan sillä hetkellä ymmärrä, ettei mitään tappelua tulisi, jos ilmottaisi asioistaan, eikä pettäisi luottamusta

Yhteistyössä