Mitä hemmettiä!!!!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LOISTOTUPSU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LOISTOTUPSU

Aktiivinen jäsen
29.04.2007
5 011
0
36
Soitin hierojalle aikaa kun en yksinkertaisesti kestää enään näitä oireita mun jumittuneiden niskojen takia, mikään paikka toimi |O
2kk olen syöny burana 600 ja vitunkaan hyötyä ole :headwall:
Tää hieroja sit kysy että onko paikat kipeet, sanoin että koko selkä jumissa, kädet ei pelaa, pää ei toimi jne. että kyllä on kipeet.

Joo että syö ensin se kuuri ja katsotaan sitten koska en voi kipeitä alkaa hieromaan, mikä kuuri tässä vielä ois syötävä kun buranaa vetäny niin ettei mahanahka enään kestä |O :kieh: :headwall:

Hieroja oli oikeassa. Akuutti kiputila on syytä hoitaa ensin lääkkeillä pois. Jos menet hierojalle nyt, olet todennälöisesti hieronnan jälkeen entistä kipeämpi.

Minä vaan kysyn että mitähän mun sitten pitäis vielä syödä että kipu lähtis, minusta kun tuntuu että jos paikat on kipeet niin se johtuu että ne on ihan jumissa. Eli painelen taas lääkäriin ja odotan että saan vielä vahvempaa lääkettä ja syön niitä taas 2kk ja koitan onneeni josko joskus joku viittis vähän vilasta.

Tiukassa on tulehdukset jos saa puolvuotta vetää lääkkeitä eikä vieläkään parane, kohta multa hoidetaan vatsahaavaa. |O

Alkuperäinen kirjoittaja riks raks poks:
Minä vaan kysyn että mitähän mun sitten pitäis vielä syödä että kipu lähtis, minusta kun tuntuu että jos paikat on kipeet niin se johtuu että ne on ihan jumissa. Eli painelen taas lääkäriin ja odotan että saan vielä vahvempaa lääkettä ja syön niitä taas 2kk ja koitan onneeni josko joskus joku viittis vähän vilasta.

Tiukassa on tulehdukset jos saa puolvuotta vetää lääkkeitä eikä vieläkään parane, kohta multa hoidetaan vatsahaavaa. |O

Mä kävin fysioterapeutilla ja kyllä mulla oli niska/hartiaseutu kipee, kun oli jumissa.Samoin selkä oireili ja oikeasta kädestä ylösnostettaessa hävisi jo pulssi kokonaan :/ Fysioterapeutti kysyi, että miten paikat suhtautuu lämpöön, sanoin, että pää ei tykkää lämmöstä, mutta siitä alaspäin tykkää. Antoi sitten aluksi syvälämpöhoitoa ja sen jälkeen alkoi varovasti hieroa.10 hoitokertaa sain ja avun.Tosin nyt alkaa taas oleen siinä jamassa, että pitäis jotain tehdä.

Akuutit kivut pitää kyllä hoitaa ensin pois niskahartiajumpalla ja lääkityksellä. Tulehdusarvoista lääkäri näkee on tulehdusta liikenteessä vai ei. Jos oireet on niin pahat kuin alussa kuvailit, niin fysikaalinen hoito olisi parempi vaihtoehto kuin perinteinen hieronta. Lämpö/kylmähoidot, syvälämpö ja venyttelyt kevyen hieronnan lisäksi. Been there, done that.

Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:
SORI!! ihan eri asiasta nyt kysyn, mutta saatteko te tehtyä aloituksia tai mentyä esim. kakkossivulle? Kun mulla ei onnistu :|

Mikään ei onnistu kaikki jumittaa

Juu blankkoa tarjoo kakkossivulta.... äsken vielä tältä ykköseltäkin

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Akuutit kivut pitää kyllä hoitaa ensin pois niskahartiajumpalla ja lääkityksellä. Tulehdusarvoista lääkäri näkee on tulehdusta liikenteessä vai ei. Jos oireet on niin pahat kuin alussa kuvailit, niin fysikaalinen hoito olisi parempi vaihtoehto kuin perinteinen hieronta. Lämpö/kylmähoidot, syvälämpö ja venyttelyt kevyen hieronnan lisäksi. Been there, done that.

Kyllä tässä on käyty vaikka missä mutta kun 5 kertaa on täys niin sillon sanotaan heipat ja homma oli siinä, oli paikat kunnossa tai ei. Paskaakaan ole kiinnostunu mistään. Käyn kaikki paikat läpi josko nyt joku viittis vähän katella mikä tuolla mättää.

Kyllä tässä on käyty vaikka missä mutta kun 5 kertaa on täys niin sillon sanotaan heipat ja homma oli siinä, oli paikat kunnossa tai ei. Paskaakaan ole kiinnostunu mistään. Käyn kaikki paikat läpi josko nyt joku viittis vähän katella mikä tuolla mättää.

Käypäs osteopaatilla, jos saisit sieltä apua.

Jos sillä viidellä kerralla ei tullut kuntoon niin haet uuden lähetteen ja menet toiseen paikkaan jossa ollaan kiinnostuneita saamaan se selkä kuntoon ja sen jälkeen jatkat tavallisella hierojalla käyntejä 1-2 kertaa kuussa.

Hieroja on siinä ihan oikeassa ja suojelee omaa työtään sillä ettei ala runnomaan jo valmiiksi kipeitä lihaksia vielä pahempaan kuntoon. Ne pitää ensin saada vähän vetreytymään muuten ja se akuutti kipu laantumaan, ja siihen oikea paikka mun mielestäni on osaava fysioterapeutti.

hermot alkaa oleen aika piukoille kun valvoo yöt ja yrittää sitkutella päivät jotenkin. venyttelen jatkuvasti mutta mahottomia ei voi kun mihinkään ei meinaa taipua. käsiä pyöritän koko ajan kun menee hetkessä niin jumiin ettei voi liikuttaa, jumalaton pauke ja rutina vaan käy.

edellinen hieroja sano että ei nää nyt kauheen huonossa kunnossa ole :o siitä huomasin että eipä tosiaan toiste ole asiaa sinne.

viimeyönä vetasin 3 bunaa kun kuumotti niin hemmetisti käsiä ja sit tuli kauhee paineen tunne että piti nostaa kädet kohti kattoo.

Hieroja on siinä ihan oikeassa ja suojelee omaa työtään sillä ettei ala runnomaan jo valmiiksi kipeitä lihaksia vielä pahempaan kuntoon. Ne pitää ensin saada vähän vetreytymään muuten ja se akuutti kipu laantumaan, ja siihen oikea paikka mun mielestäni on osaava fysioterapeutti.

hän käski mun syömään kuurin kun hänen mielestä siellä on tulehdus kun on kipeet, ja eihän se nyt voi olla mahdollista kun olen tulehduskipulääkkeitä syöny pari kuukautta.

hän käski mun syömään kuurin kun hänen mielestä siellä on tulehdus kun on kipeet, ja eihän se nyt voi olla mahdollista kun olen tulehduskipulääkkeitä syöny pari kuukautta.

Onko sulla mitään lihasrelaksanttia sen Buranan lisäksi? Buranakuurilla kyllä saa tulehduksen pois, mutta ei sitä jännitystä välttämättä.

Yhteistyössä