mitä hemmettiä, miten voi olla mahdollista?? Soda Stream -cola...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äiti"

Vieras
Siis ihan tavallisessa colauutteessa on hiilareita 3,5g/100g?

Hiilihydraatit (g) Proteiinit (mg) Rasva (mg) Energia (kJ/kcal)
3,5 1,2 0 60 / 14,2
Sokeri, Vesi, Väriaine (karamelli E150d) hapot (fosforihappo, sitruunahappo) makuaine, happamuudensäätöaine (natriumsitraatti) makeutusaineet, (natriumsyklamaatti, asesulfaami K, aspartaami, kofeiini, säilöntäaine (natriumbentsoaatti)

Joo, makeutusaineita on hitosti, mutta tuo sokereitten, kaloreitten ja hiilareitten määrä mua nyt ihmetyttää ihan hirveesti... O-o

Enhän mä näistä laitteista ja uutteista mitään tiedä, mut varmaankin tarkoittaa ihan sitä uutetta eikä valmista juomaa. Mä tosin en edes tiedä paljonko sitä uutetta menee per 2 dl valmista limsaa.

[QUOTE="vieras";23083708]Enhän mä näistä laitteista ja uutteista mitään tiedä, mut varmaankin tarkoittaa ihan sitä uutetta eikä valmista juomaa. Mä tosin en edes tiedä paljonko sitä uutetta menee per 2 dl valmista limsaa.[/QUOTE]

Siis litraan tota tiivistettä menee 25cl :)

[QUOTE="aloittaja";23083836]Siis sitä ihmeellistä, että siinä on hiilareita noin VÄHÄN, vrt. tavallinen cocacola, jossa määrä on varmaan 50 kertraa enemmän...[/QUOTE]

Tuohan on puoliksi lightia, kun siinä kerran on makeutusaineita. Siksi hiilareita on, mutta vain vähän.

Yhteistyössä