MItä helvettiä toi posti tyrii?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Huutonetin kautta ostamani paketti postitettu 28. päivä. Postin seurannan mukaan se on luovutettu vastaanottajalle 31. päivä klo 13:25 jossain postin logistiikkakeskuksen ulkomaantuotannossa. Fyysisesti tälläinen paikka käsittääkseni sijaitsee Helsingissä. Itse olen Huittisissa.

Eli mitä vittua!?!?! Postissa ne perjantaina asiaa ihmetteli ja totesivat, että ehkä se tällä viikolla sitten tulisi tänne. Mutta mitä tuo meinaa, että luovutettu vastaanottajalle? Eihän se ole mahdollista.

Menen tänään postiin taas mutta... o

Alkuperäinen kirjoittaja olava:
olisko myyjä antanu sulle vahingossa väärän paketin koodin?

Ei. Hän tarkisti ja sanoi että on oikea. Eikä sekään selittäisi asiaa, koska jos oiskin antanut väärän niin silti se paketti ois ehtinyt jo tänne. Viimeistään tänään hitaimmassakin tapauksessa.

jos se myyjä on antanu väärän koodin...

Ei se aina postin syy ole, monesti ihmiset merkkaa osotteet ynnä muut huonosti yms.
Ei postintyöntekijät mitään ajatusten lukijoita ole...

Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
jos se myyjä on antanu väärän koodin...

Ei se aina postin syy ole, monesti ihmiset merkkaa osotteet ynnä muut huonosti yms.
Ei postintyöntekijät mitään ajatusten lukijoita ole...

Ei. Hän tarkisti ja sanoi että on oikea. Eikä sekään selittäisi asiaa, koska jos oiskin antanut väärän niin silti se paketti ois ehtinyt jo tänne. Viimeistään tänään hitaimmassakin tapauksessa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

vaan ole antanu jollekki toiselle ostajalle samaa koodia...

Ei tuossa nyt tuntus postissa olevan vikaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Ettei:

No missä se mun paketti sitten oikein muka on? Kyllä sen pitäis tulla mulle vaikka mulla ei ois mitään seurantakoodia?

Alkuperäinen kirjoittaja Ettei:

No missä se mun paketti sitten oikein muka on? Kyllä sen pitäis tulla mulle vaikka mulla ei ois mitään seurantakoodia?

eikös ne sanonu et se on luovutettu vastaanottajalle?
Vaikuttas siltä että tässä tapauksessa jollekki muulle

Juu meilläkin postilla menee lujaa, tuli viesti puhelimeen viimeviikon pe aamupvästä että pakettisi on noudettavissa ( ootan yhtä kivaa seurapeliä ) joten olin ihan innoissani että miehen kans päästää pelailee vkloppuna, noh, illalla sitten menin sitä hakemaan niin paketti olikin mennyt naapurikunnan postiin.... |O

Alkuperäinen kirjoittaja oisko:
jos posti jakanut sun lipun väärään osoitteeseen ja sit tää ns.väärä henkilö on käynyt hakee sen itselleen.

Niin että posti ois jossain helsingissä muka luovuttanut sen ilman henkilöllisyyden tarkistamista jollekin? No aikamoista sohlausta on jos näin ois käynyt ja se tulee kyllä ilmi siitä "mun" allekirjoituksesta sitten siinä postin lapussa että ovat sössineet.

mut paketinhan voi outaakuka vaan ilman henkkareita, vain jso on seurantaakoodi tai kirjattu,pitää todistaa henkilöllisyys. oelm useinkinhakenut paketin joka on tarkoitettu jokllekin muulle, esim mun lapselle.

Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
mut paketinhan voi outaakuka vaan ilman henkkareita, vain jso on seurantaakoodi tai kirjattu,pitää todistaa henkilöllisyys. oelm useinkinhakenut paketin joka on tarkoitettu jokllekin muulle, esim mun lapselle.

Tämä meidän postin on sen verran pienellä paikkakunnalla että ei olla ikinä kysytty henkkareita, vaikka ois ollu mikä oma riipustama seurantakoodi kädessäni. Mutta Helsinki on hieman eri. Eikä pakettikortti tarkoita, että kun se on mukana niin saa noutaa kuka vaan. Pitää olla henkilöllisyystodistettu silloinkin. Olen minäkin hakenut esim. mieheni paketteja postista, mutta tuolla postissa tiedetään kuka olen ja saan miehenikin paketin ihan seurantakoodilla.

kuulostaapa hassulle että on luovutettu ihan eri kaupungissakin. kyllä täällä meitin postissa aina jos noutaa pakettia pelkän seuranta koodin kanssa ni ennen luovuttamista kysyvät millä nimellä on. en tiä mitä seuraa jos nimi ei vastaakkaan paketissa olevaa nimeä.

oletkos ollut nyt yhteydessä postiin... miten aikovat selvitellä asiaa????

joskus ihan vartavasten soitin postille että voiko joku muu hakee mun paketin puolestani jos on pakettikortti mukana, niin kyllä voi. ja ihan on iso kaupunki missä asun, eivät varmasti tunnista postissa.. eikä henkkareitta ole kysytty koskaan jos pakettikortti on mukana. on tainnu sun paketti nyt päätyä vääriin käsiin, sori vaan..

Niin siis miten se nyt ois mahdollista, että kun itse asun ihan muualla kuin Helsingissä, että ensin se viedään Helsinkiin, kun joku muka tulkkaisi osoitteen väärin. Sitten vielä se lajiteltaisiin ja postinkantaja veisi pakettikortin jollekin, vaikka osoite on ihan muualla kuin Helsingissä. Ja sitten siellä postitoimistossa ei yhtään ihmeteltäisi, että heillä on antaa paketti jonka pitäisi olla aivan muualla kuin heillä. Luovuttaisivat paketin vain tyypille, jolla on pakettikortti jonka pitäisi olla jossain 300km päässä eikä siellä Helsingissä? Niinkö?

sori nyt vaan mutta tulipas mieleen että jospa ei olekkaan postin vika? vaan jospa vika onki epärehellisessä huutismyyjässä? eli ei oo aikomustakaan lähettää, ilmeisesti jo maksamaasi, tavaraa sinulle ja antoi sitte summan mutikassa ihan minkä tahansa koodin...

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
sori nyt vaan mutta tulipas mieleen että jospa ei olekkaan postin vika? vaan jospa vika onki epärehellisessä huutismyyjässä? eli ei oo aikomustakaan lähettää, ilmeisesti jo maksamaasi, tavaraa sinulle ja antoi sitte summan mutikassa ihan minkä tahansa koodin...

Ainakin on myyjällä paljon pelkkää positiivista palautetta. Ja sanoi, että hänellä on kyll näyttää ne kuitit paketista tarvittaessa. Eli en jaksa uskoa, että ois huijari.

Ainakin on myyjällä paljon pelkkää positiivista palautetta. Ja sanoi, että hänellä on kyll näyttää ne kuitit paketista tarvittaessa. Eli en jaksa uskoa, että ois huijari.

Ja kaikenlisäksi aika haka hän ois vetäseen hatusta noita koodeja, kun sattuis kuitenkin selalinen koodi millä on paketti lähtenyt sieltä postista samana päivänä kun pitikin.

okei. no sitten.

kyllä kuullostaa omituiselta että posti ois luovuttanu paketin hesassa jos ite asut huittisissa... välimatkaa on kuitenki JOKUNEN sata kilometriä... :/

Kävin postissa ja sieltä soittelivatkin jonnekin. Mutta käskivät sen myyjän tehdä tutkintapyynnön asiasta omaan postiinsa. Eivät voi näin tehdä mitään, kun mulla ei ole muuta kuin tuo seurantakoodi. Jossain se paketti on mutta ei mulla.

Vituttaa ihan vietävästi. Yli 500 kauppaa huutonetissä ja nyt tällänen.

Yhteistyössä