mitä helvattua voisin tehdä näille hiuksille!!!!?

PieniTytönTylleröinen

Aktiivinen jäsen
20.11.2006
6 764
1
38
nää nyt rasvottuu tosi nopeeta,joka päivä tai vaikka 2 krt päivässä sais pestä...ja mulla on leikatut kerroksittain,niin ei nää edes nouse yhtään..vaan menee ihan päätä myöden...
Johtuuko tuo kaikki nyt tästä raskaudesta vaan??

Mietin jo et pitääkö ottaa isot kiharat jotta sais vähän nostettua tuolta juuresta....

Kiharat voisi olla hyvä vaihtoehto. Oletko koskaan kokeillut hiuspuuteria tyveen. Nostaa todella hyvin ns. latistuneita hiuksia. Myös hiustenvärjäys napakoittaa vetelää hiusta.

hiuspuuteri?? en oo ikinä kuullutkaan....
niin kiharat vois ehkä olla jees..mutta mul ei nyt kauheen pitkät nää hiukset oo,on yli olkapäiden,mut ei paljoo...niin ne lyhentyis aika reippaasti sit kuiteskin...

ja mitäs sitä sanotaan permiksen laitosta raskausaikana..ei kauheemmin suositella

Liian usein peseminenkään ei oo hiuksille hyvä. Suositeltavaa ois pestä 2-3 kertaa viikos, kun usein peseminen "kuivattaa" hiuspohjaa ja sen takia hiuspohja yrittää kosteuttaa sitä, jonka takia hiukset sit rasvoittuu. Ja hoitoaineen valintaan ja määräkin kannattaa kiinnittää huomiota, voisit vaikka joku kerta olla käyttämättä, jolloin hiuksissa ei olisi mitään ylimääräistä, kun hoitoainetta jää aina hiuksiin....

Mulla ainakin tukka on raskauden myötä muuttunut vielä rasvoittuvammaksi kuin yleensä. Varsinkaan jos et erityisemmin föönaa tai muotoile hiuksia niin kerrostettu tukka valitettavasti menee päätä myöten kuin lehmän nuolema, jos oma hiuslaatu on suora. Kokeile kuivashampoota, sillä saat samalla tuuheutta ja raikkautta hiustyveen. Esim. Klippoteketillä on hyvä ja edullinen kuivashampoo. Itse teen niin, että pää ylösalaisin suihkutan hiustyveen ja annan vaikuttaa minuutin tai pari, jonka jälkeen harjaan ylimääräiset jauhot pois. Myös hiusharjat kannattaa pestä suht usein.

no niin sainpa varattua sitten ajan kampaajalleni,ja sanoin et jtn.kohotusta haluisin ja tyvikohotus ei taas onnistu näin pitkiin hiuksiin,et permanentilla nyt mennään,ja isoimmilla rullilla mitä löytyy...pelkään vaan että tulee jotkut mummo kiharat...

Yhteistyössä