Mitä helv? Tuli sähköpostia joltain adressi-sivustolta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Todella outoa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Todella outoa

Vieras
Viestissä kiitettiin siitä, että olin allekirjoitanut vetoomuksen sen opettajan puolesta ja nyt pyydettiin vielä vahvistamaan tai poistamaan allekirjoitus jonkun linkin kautta.

Olen ihan kysymysmerkkinä, koska en ole käynyt allekirjoittamassa mihinkään adressiin nimeäni. Miten tää on mahdollista, mistä ne on saaneet sähköpostiosoitteeni? En kyllä uskalla klikata sitä viestissä ollutta linkkiä auki.

Joku on joko kirjoittanut sen ihanasti puolestasi tai sitten kyseessä on joku, jolla on samantyyppinen sähköpostiosoite. (Itse olen vahingossa joskus laittanut työsähköpostin käyttäjänimen ja henkilökohtaisen sähköpostin loppuosan ja oli mennyt se maili ihan jollekin muulle.)

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;28315662:
Joku on kirjoittanut adressiin sinun sähköpostiosoitteesi? Vahinko?

No niin sen täytyy olla, mutta vahinkoon on vaikea uskoa koska minulla on aika harvinainen nimi. Toisaalta nyt tuli mieleen että joku aika sitten toiseen sähköpostiosoitteeseeni tuli iloinen valokuvia sisältänyt viesti joltain naimisiin menneeltä nuotelta naiselta, jota en siis tuntenut ulkonäöltä enkä nimeltä -ts. sekin viesti tuli väärään osoitteeseen. Ilmeisesti jollakulla on hyvin samankaltainen osoite kuin itselläni.

Joku on joko kirjoittanut sen ihanasti puolestasi tai sitten kyseessä on joku, jolla on samantyyppinen sähköpostiosoite. (Itse olen vahingossa joskus laittanut työsähköpostin käyttäjänimen ja henkilökohtaisen sähköpostin loppuosan ja oli mennyt se maili ihan jollekin muulle.)

Uskoisin että kyseessä on vahinko. Vaikea kuvitella että joku olisi tahallaan allekirjoittanut minuna, olisi aika outo pila.

Yhteistyössä