Mitä helv..ettiä mä nyt teen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Perkeleen Hobbyhall on nyt lähettänyt mulle kolme kräväyslaskua laskusta jotka olen maksanut jo joulukuussa. Ensimmäisellä kerralla soitin sinne, eivät tajunneet vit..tuakaan, luettelin rautalankaa vääntäen että olen maksanut kaikki erämaksut (luettelin summat ja tarkat eräpäivät koska maksut on suoritettu) ja kysyin että miten minulla voi olla muka vielä erämaksuja maksamatta (nainen vain sanoi että sinulla on maksamatta tämä ja tämä kuukausi vaikka koneella näkyi sielläkin päässä mitkä erät olin maksanut). No koska eivät tajunneet pyysin osoittetta johon voin lähettää paperit asiasta. No hain pankista tositteet maksetuista erämaksuista sekä, kräyslaskuista kopiot sekä kopion dokumentista jossa ilmenee erät joita minun pitää maksaa ja ilmenee se että olen maksanut kaikki erät loppuun tammikuussa jopa ne joiden eräpäivä olisi ollut vasta kesäkuussa. No kolme viikkoa meni eikä mitään kuulunut, kunnes tänään tuli se kolma kräväys viesti. Soitin taas paikan päälle eikä siellä taaskaan tajuttu mitään. Nyt ottaa pannuun 110%. Mä en todellakaan aio maksaa a. laskua jonka olen jo lokakuussa maksanut b. maksuhuomatusmaksua ja viivästyskorkoa. Vittu...

Kaikki laskut maksettu paljon ennen eräpäivää. Just kävin katsomas mitä kuluttajavirasto sanoo hobbyhallista.. he ovat muka saaneet laskutuksen ja puhelinjonotuksen kuntoon http://www.kuluttajavirasto.fi/Page/348c20b1-30f9-4a8d-96dd-5fa4b8f9ad34.aspx?announcementId=e8561274-a411-4ee1-8239-658354d654ea&groupId=4ac236ea-a13b-41f9-8416-248ca82aa95d .. just joo. Viimeksi jonotin 10 minuuttia ja tänään 15 minuuttia. Taidanpa soittaa huomenna kuluttaja-asiamiehelle kun ei tämä muuten näköjään selviä.

Mä sain jonkun epämääräisen laskun kanssa, vaikka olin jo kaikki niille maksanut. Koskaan mitään niille osamaksulle jättänytkään...

Mut laskun summa oli huikeat 6 euroa, joten katsoin halvemmaksi olla soittamatta niille ja kysyä, mistä se on kotoisin... :whistle: Makselin sitten kiltisti, vaikka ei ole hajuakaan, mikä se on, kun tarkistin vielä, et kaikki ON maksettu. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Mä sain jonkun epämääräisen laskun kanssa, vaikka olin jo kaikki niille maksanut. Koskaan mitään niille osamaksulle jättänytkään...

Mut laskun summa oli huikeat 6 euroa, joten katsoin halvemmaksi olla soittamatta niille ja kysyä, mistä se on kotoisin... :whistle: Makselin sitten kiltisti, vaikka ei ole hajuakaan, mikä se on, kun tarkistin vielä, et kaikki ON maksettu. =)

Monikohan tekee samoin? Ja palauttaako ne jos on maksanut liikaa muttei itse osaa niitä pyytää? :/

Alkuperäinen kirjoittaja UjoArkaHiljainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:

Monikohan tekee samoin? Ja palauttaako ne jos on maksanut liikaa muttei itse osaa niitä pyytää? :/

Juu ja kun ottaa huomioon, että koko tilaus meni metsään muutenkin: sain aivan väärät tuotteet siihen nähden, mitä olin tilannut. Jouduin niille sit soittamaan, et saisinko kuitenkin ne, mitä tilasin. ...joka tapauksessa siitä oli jo silloin mulle puhelinlaskua, kun se ei ollu yks eikä kaks kertaa, kun jouduin soittamaan. ...et vaikka oisinkin sen niille ollu jostain velkaa, oisvat voineet ton 6 erkkiä antaa sit ees hyvityksenä, mut pienestä se on näköjään niidenkin talous kiinni. :saint:

Olis varmaan mullekkin tullut halvemmaksi maksaa se 10,10 ? + 5 ? viivästyskorkoa, mutta kun pitää olla niin periaatteen ihminen että :ashamed: Aah, jos en olisi opiskelija ostaisin heti kerralla kaupasta, mut muka osamaksuja maksellessa pystyy paremmin säätelemään omia kuukausittaisia varoja. Nyt mä vain koko ajan mietin että mitä jos joudun kaikki seuraavat kuukaudet joka kuukausi selvittämään erämaksuja ja niiden maksamisia kun makselin niitä sellaisina köntteinä. Noh, onneksi mulla on kopiot noista mun maksusuorituksista niin voin mennä ne kädessä kuluttajaneuvojalle jolle sain heti huomiseksi ajan... saas nähdä mitä sekin maksaa :snotty:

Yhteistyössä