V
vieras
Vieras
Perkeleen Hobbyhall on nyt lähettänyt mulle kolme kräväyslaskua laskusta jotka olen maksanut jo joulukuussa. Ensimmäisellä kerralla soitin sinne, eivät tajunneet vit..tuakaan, luettelin rautalankaa vääntäen että olen maksanut kaikki erämaksut (luettelin summat ja tarkat eräpäivät koska maksut on suoritettu) ja kysyin että miten minulla voi olla muka vielä erämaksuja maksamatta (nainen vain sanoi että sinulla on maksamatta tämä ja tämä kuukausi vaikka koneella näkyi sielläkin päässä mitkä erät olin maksanut). No koska eivät tajunneet pyysin osoittetta johon voin lähettää paperit asiasta. No hain pankista tositteet maksetuista erämaksuista sekä, kräyslaskuista kopiot sekä kopion dokumentista jossa ilmenee erät joita minun pitää maksaa ja ilmenee se että olen maksanut kaikki erät loppuun tammikuussa jopa ne joiden eräpäivä olisi ollut vasta kesäkuussa. No kolme viikkoa meni eikä mitään kuulunut, kunnes tänään tuli se kolma kräväys viesti. Soitin taas paikan päälle eikä siellä taaskaan tajuttu mitään. Nyt ottaa pannuun 110%. Mä en todellakaan aio maksaa a. laskua jonka olen jo lokakuussa maksanut b. maksuhuomatusmaksua ja viivästyskorkoa. Vittu...