mitä helsingissä vois tehdä halvalla/ilmaiseks, jos lähtee miehen kanssa ulos?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MINÄ
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MINÄ

Vieras
ollaan menossa miehen kanssa yhdeks yöks hotelliin helsinkiin nukkumaan ja kaksin olemaan ja olis kiva tehdä jotain muutakin siinä lauantai-päivällä, syömässä käydään tietty jossain vaiheessa mut ois kiva järjestää jotain muutakin tekemistä. Rahat vaan on niin lopussa ettei mihinkään kalliiseen olis varaa. Nähtävyydet on aikanaan kierretty. Mutta onko siellä menossa viikon päästä lauantaina jotain mielenkiintoista juttua, näyttelyä, ohjelmaa tms. joka olis halpa tai jopa ilmainen. entä hyviä mutta edullisia ravintoloita keskustassa?mitä suosittelisitte?

suomenlinnaan tms pääsee kertalipun hinnalla, jos säät suosii voisitte ottaa viltin mukaan ja mennä piknikille... mutta säät tuskin suosii...
näyttelyt on siitä huonoja, että jos niissä kiertelee niin jalat väsyy (ainakin mulla) ja sit on loppupäivän väsyneenä.
meillä oli tässä vähän aikaa sitten hääpäivä, ja täytyy sanoa että oli kyllä kivaa kun hotelille pääsi jo klo 15, siellä sit oltiin ja rentouduttiin (ja saunottiin ja uitiin) siihen saakka kun oli aika lähteä ravintolaan syömään. Tuli ainakin nautittua koko hinnalla siitä hotellista.
Mihin aikaan saatte mennä hotellille? Usein niihin saa mennä jo aikasin, jos on varannut yöksi siis.

Yhteistyössä