Mitä hassua olette luulleet lapsena?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Minä luulin että maailma oli ennen vanhaan mustavalkoinen koska vanhat valokuvat ja elokuvat ovat mustavalkoisia. Olen itse syntynyt 1980-luvun alussa ja ajattelin värien tulleen maailmaan joskus 1960-luvun ja 1970-luvun vaihteessa. Lisäksi ajattelin,. että kun nainen ja mies ovat keskenään naimisissa niin riittää että heillä on yhteinen sänky jossa he nukkuvat vierekkäin niin he saavat keskenään lapsia ja kun meille hankittiin koira ollessani lapsi niin minä kuvittelin että se ymmärtää täysin mitä puhun kun minä puhuin sille. Se siis istui ja katseli minua ihmeissään kun minä puhuin sille niin minä ajattelin että se kuuntelee ja ymmärtää kaiken mitä sanon. Varmasti koirat jonkin verran puhetta ymmärtävätkin mutta eivät varmasti kuitenkaan kaikkea mitä niille sanoo ja minä sille koiralle kerroin ihan kaiken mitä oli päivän aikana tapahtunut. Minä kun olin aika yksinäinen lapsi jolla ei paljon muita lapsia ollut kaverina (olen luultavasti jossain määrin autotistinen) ja koira oli siksi minulle ystävä jolle saattoi kertoa kaiken eikä se kertonut asioita eteenpäin mitä sille olin kertonut.

Luulin ja "pelkäsin", että jos kosken tv:n ruutuun, niin sinne tulevaan ohjelmaan joutuu. En koskaan uskaltanut lapsena koskea siihen ruutuun. 😅 Luulin myöskin, että nielastessa esim. viinirypäleen siemenen, alkaa vatsassa kasvamaan viinirypälepuu tai omenan siemenen syödessä omenapuu.

Yhteistyössä