Mitä haluaist kysyä nimimerkiltä Almandiini, joka on suhteellisen uusi ja neutraali

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Almandiini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Millaisista kysymyksistä pidät? Pitkistä, monivalintatyyppisistä vai kenties ytimmekkäistä suoraan asiaan menevistä.. ja millaisista vastauksista pidät-jaarittelevista vaiko lyhyistä joo, ei, emt. tyylisistä?

Millaisista kysymyksistä pidät? Pitkistä, monivalintatyyppisistä vai kenties ytimmekkäistä suoraan asiaan menevistä.. ja millaisista vastauksista pidät-jaarittelevista vaiko lyhyistä joo, ei, emt. tyylisistä?

Pidän ytimekkäistä, suoraan asiaan menevistä kysymyksistä. Vastaukseni riippuu kysymyksestä, ja sen arkaluontoisuudesta ja mahdollisesti minusta riippumatta olevista yksityisyyden suojaa rikkovista tekijöistä:D

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="Hmmm";26108479]Ok, otan mielipiteesi huomioon.[/QUOTE]

:D Kysymyksesi ei olut kovin "tähteellinen", mutta minä otin sen myös huomioon :wave:

Jaksaminen ennen kaikkea, vieraista viis....vai miten se nyt menikään?:D

A) Olenko antanut aihetta olettaa, että olisin joku muu kuin olen?

B) Kysymyksesi asiaan liittyen

:wave:

Vastaus kysymykseen a) minä en ole se, joka tässä ketjussa vastaa kysymyksiin

kysymys c) et taida haluta lisää kysymyksiäni:) mutta mikä avuksi yöyskään?'

Hunaja, yskänlääke, pään kohottaminen, eivätkä hengitysteitä avaavat lääkkeet auta.

Viimeksi muokattu:
Vastaus kysymykseen a) minä en ole se, joka tässä ketjussa vastaa kysymyksiin

kysymys c) et taida haluta lisää kysymyksiäni:) mutta mikä avuksi yöyskään?'

Hunaja, yskänlääke, pään kohottaminen, eivätkä hengitysteitä avaavat lääkkeet auta.

Tapaan tehdä vastakysymyksiä, jos on aihetta arvioida kokonaistulosta, joka johtaa mahdollisesti omien kysymysteni "kompaantumiseen" syystä tai toisesta (turhan takia). Lisäkysymyksissäsi kehoittaisin kääntymään lääkärin puoleen, mutta yleisohjeena sanoisin viileä ilma/höyryhengitys auttavat, tosin höyryhengitys korvaa usein hengitysteitä avaavat lääkkeet - tosin ei ole haitallista käyttää molempia vuorotellen.

Tähän aikaan vuodesta monet saavat allergiaoireita ja niitä voi ehkäistä etukäteen jos on saanut asiasta tietoa. Tällä palstalla en kuitenkaan toimi palstalääkärin ominaisuuksissa joten ehkä vastaavat aiemmat kysymykset on hyvä osoittaa asiantunteville tahoille.

Yhteistyössä