MITÄ HALUAISITTE NETTIKAUPALTA?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HARMAANA NYT=)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HARMAANA NYT=)

Vieras
Olen perustamassa yritystä (nettikauppaa).Olen tällähetkellä etsimässä vasta tuotteita valikoimiin.

Nyt tarvitsisin teidän mielipiteitänne.Ostaisiko teistä kukaan esim.kierrätysmateriaaleista tehtyjä koriste-esineitä,nukkeja tms?Ostatteko koskaan käsintehtyjä esineitä tms...?

Mitä yleensä tilaatte nettikaupoista?Mitä haluaisitte ostaa,mutta ette ole vielä sellaista löytänyt?

Kaikki vinkit otetaan vastaan=)

Näin jouluntuloaikaan varsinkin käsintehdyt jutut ois kivoja jos sais jostain nettikaupasta ostettua, ei jaksa oikein noihin joulumarkkinahässäköihin lähteä ryysikseen :)

Mutta sun kannattaa ottaa sinne kauppaasi joku tunnettu tuote myös myytäväksi, jotta saat asiakkaita jotka etsivät just ko. tuotetta, katsovat sitten muitakin tuotteita siinä samalla ja tilaavat.

Tällä hetkellä on ainakin tulossa myyntiin Maria Drockilan kynttiläpajan tuotteita,muita kynttilöitäkin on tulossa.Puukoristeita haluaisin ottaa,mutta en ole vielä löytänyt niiden valmistajia...=(

Vaatteita en tule luultavammin myyntiin ottamaan.Oikeastaan vain käsintehdyt käyttö/koriste esineet ovat ilmeisesti tulossa valikoimiin.

Mutta kommentoikaas vielä noita kierrätysmateriaaleista tehdyistä tuotteista,ostaisitteko ollenkaan?

Mä ostan oikeastaan vain vaatteita netistä ja vain tunnetuista paikoista.

Ja en ostaisi kierrätysmateriaaleista tehtyjä juttuja, kun vältän sitä esineiden keräämistä muutenkin...

Yhteistyössä