Mitä haluaisitte lapsiltanne joululahjaksi/mitä annatte omille vanhemmillenne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joululahjaongelma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joululahjaongelma

Vieras
Jos ette tarvitsisi mitään erityistä, niin mitä haluaisitte lapsiltanne joululahjaksi taikka mitä olette antamassa omille vanhemillenne? Olen itse parikymppinen ja tässä mietiskelen joululahjaa vanhemmilleni... Ehdotelkaahan jotakin opiskelijabudjettiin sopivaa. Kiitos :)

Emme lahjo toisiamme, mutta jos jotain pitäisi toivoa, haluaisin ihan vaan jonkinlaisen jouluisen kukka-asetelman/laadukasta suklaata/hyvää kahvia... Missään tapauksessa en haluaisi mitään sisustustavaraa tai vaatetta. Ne haluan itse hankkia oman makuni mukaisesti. Käyttötavaroista voisin haluta esim. uuden paistinpannun tai kattilan. Eipä tule juuri muuta mieleen.

Annan heille pizzalautasen ja pienen tarjoilukauhan yhteiseksi. Äidilleni uudet kotihousut ja kirjoja. Isälleni sudokuja ja kirjoja. Lisäksi pussillinen lähiruokaherkkuja.

Vanhemmilleni ostan joululahjaksi yleensä vain jotain veikkauksen arpoja. Tuntuu hassulta, kun äiti on nyt vuosia muistanut meitä jouluna 400 euron lahjarahalla ja nytkin äiti antoi rahan jo hyvissä ajoin, että saadaan ostaa jouluksi kaikkea. Hassua olisi sitten tavallaan ostaan äidille sitten äidin antamilla rahoilla lahja. Ei noille edes keksi mitään ostettavaa.

Yhteistyössä