Mitä haluaisit äitienpäivälahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äitee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äitee"

Vieras
-Mitä ostettua?
-Mitä itsetehtyä?
-Mitä haluaisit äitienpäivänä tehdä?
-Mikä tekee äitienpäivästä täydellisen?

-Itse haluaisin jonkun hemmottelulahjakortin, ja jotain lasten itse valitsemaa.
-Lasten tekemät kortit, ehkä itse istutetun taimen, kakun :)
-Haluaisin tehdä jonkin pikniktyyppisen retken oman perheen kanssa. Jos saisin olla itsekäs, voisin käydä edellisenä päivänä juomassa äitienpäiväkahvit mummoloissa ja omilla äideillä :) Usein kun tulee niin hirmuisen kiirus päivä kun pitää kaikki käydä juuri sen yhden päivän aikana onnittelemassa. Toki äitejä ovat mummotkin ja oma äitini <3
-Täydellisyys tulee siitä kun kuulee kuinka kova kuiskutus ja supina käy lasten suusta kun yrität esittää nukkuvaa sängyssä. Kuulet kuitenkin astioiden kolkkeen ja hyssyttelyn. Nähdä kuinka täpinöissään ja aidon onnellisia lapset ovat saadessaan onnitella ja lahjoa omin kortein äitiä.

Hyvää äitienpäivää äidit <3

-Mitä ostettua?
* koru ja lahjakortti vaatekauppaan

-Mitä itsetehtyä?
* lapsilta kortti. mies tekee aina hellyyttävän täytekakun lasten kanssa.

-Mitä haluaisit äitienpäivänä tehdä?
* yhdessä oloa perheen kanssa sekä nukkua hyvin kun mies hoitaa vauvaa ja isompia lapsia

-Mikä tekee äitienpäivästä täydellisen?
* kukaan ei riitele, on hyvä sää, perhe yhdessä tekemässä jotain mukavaa

Mä sain jo - uuden terassin :) Ostettua on tietysti se materiaali ja itsetehtyä koko terassi (isäntä teki yhdessä lasten kanssa, mä olin hyvin vähän mukana). Äitienpäivänä voisin haluta vaikkapa päivällisen tuolla terassilla, joten toivon kaunista ilmaa (ei ole luvassa...), joka toteutuukin (ainakin sisällä), ja yhdessäolo perheen kesken on parasta ja täydellisintä äitienpäivänä. Saadaan anoppi ja appikin meidän kanssa äitienpäivää viettämään, joten hauskaa on luvassa =)

Yhteistyössä