S
shihtzu
Vieras
Mulla on fyysisesti erittäin raskas työ ja nyt raskaus on melkein puolessa välissä. Välillä kun noita rappuja ramppaan, niin tulee väkisinkin mieleen, että kuinka paljon tällä työllä on vaikutusta sikiöön, kun sykehän mulla väkisinkin nousee. Nyt tää viikko ja seuraavat 4 viikkoa on aika rankkoja, kun mulla on rampattavana joka päivä n. 40 juoksurappua, elikkä kerrostalorappuja, joissa ei ole hissiä ja kaikissa pitää päivittäin mennä melkeimpä ylimpään kerrokseen. Aikataulullisesti mulla ei hirveästi ole mitään luppoaikaa, vaan koko ajan on mentävä ja tehtävä ja joinain päivinä on sen verran kiire, että pitää vähän jopa kiirehtiä. Hiki tuossa työssä tulee ja kunto kasvaa.
Mulla on kyllä se tässä, että kun sanon, etten jaksa, niin tilalle tulee heti joku muu, mutta lompakko vähän kyllä pakottaa tuota työtä tekemään tällä hetkellä niin paljon kuin vain pystyy ja jaksaa, joten pitäisi jaksaa.
Mulla on kyllä se tässä, että kun sanon, etten jaksa, niin tilalle tulee heti joku muu, mutta lompakko vähän kyllä pakottaa tuota työtä tekemään tällä hetkellä niin paljon kuin vain pystyy ja jaksaa, joten pitäisi jaksaa.