Mitä häihin päälle? Hankala vartalo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pirpana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pirpana"

Vieras
Mitä ihmettä laittaa talvihäihin päälle (vieras siis)? Tilasin viikonloppuna netistä 7 mekkoa, jotka tuli eilen. Kaikki oli aivan kamalia päällä ja näytti äitiyismekoilta vaikken edes ole raskaana tai mahakas. Olen lyhyt ja normaalipainoinen, mutta mulla on peppu.

Onko housupuvut vaan vanhempien naisten juttu vai voiko 25-vuotias näyttää tyylikkäältä ja nuorelta sellaisessa? En löytänyt googlen kuvahaustakaan äkkiseltään mitään nuoren naisen housupukua.

Masentaa ja tunnen oloni jotenkin epänaiseks kun ei löydy edes juhlamekkoa.

No älä. Mulla on suhteessa kapea lantio/peppu ja näitä paljon paksummat reidet. Minun kokemuksen mukaan housut on yleensä tehty isopeppuiselle ja leveälantioiselle tikkujalalle.

Tota hametta ja yläosaa vois kokeilla erikseen. A-linjaiset mekot tai paidat ei sovi mulle lainkaan, kun tuntuu että ne korostaa päärynävartaloa entisestään. Kokeilemani mekot olivat mm. tämä:
http://www.polyvore.com/cgi/img-thing?.out=jpg&size=l&tid=124576565
ja muita malliltaan ja materiaaliltaan hieman samanlaisia.

Onko vinkkejä mistä Tampereelta kannattaisi lähteä etsimään? Tavalliset ketjuliikkeet saa unohtaa ihan suosiolla, kun niissä on pääasiassa jotain olkaimettomia trikoomekkoja paljetteineen.

[QUOTE="pirpana";30640941]Tota hametta ja yläosaa vois kokeilla erikseen. A-linjaiset mekot tai paidat ei sovi mulle lainkaan, kun tuntuu että ne korostaa päärynävartaloa entisestään. Kokeilemani mekot olivat mm. tämä:
http://www.polyvore.com/cgi/img-thing?.out=jpg&size=l&tid=124576565
ja muita malliltaan ja materiaaliltaan hieman samanlaisia.

Onko vinkkejä mistä Tampereelta kannattaisi lähteä etsimään? Tavalliset ketjuliikkeet saa unohtaa ihan suosiolla, kun niissä on pääasiassa jotain olkaimettomia trikoomekkoja paljetteineen.[/QUOTE]

Stokka ja halonen nyt ainakin. Huono aika hankkia mekkoa nyt kun pikkujoulumekot on varmaan jo myyty ja kevätjuhlamekot ei oo välttis tullu/ovat liian kesäisiä.

[QUOTE="pirpana";30640389]Mitä ihmettä laittaa talvihäihin päälle (vieras siis)? Tilasin viikonloppuna netistä 7 mekkoa, jotka tuli eilen. Kaikki oli aivan kamalia päällä ja näytti äitiyismekoilta vaikken edes ole raskaana tai mahakas. Olen lyhyt ja normaalipainoinen, mutta mulla on peppu.

Onko housupuvut vaan vanhempien naisten juttu vai voiko 25-vuotias näyttää tyylikkäältä ja nuorelta sellaisessa? En löytänyt googlen kuvahaustakaan äkkiseltään mitään nuoren naisen housupukua.

Masentaa ja tunnen oloni jotenkin epänaiseks kun ei löydy edes juhlamekkoa.[/QUOTE]

Kaikilla on kai peppu. En tunne ketään jolta se puuttuisi. Mutta kun mainitset sen erityisesti, tarkoittanee se että peppusi on huomattavan suuri.

Etenkin jos takapuoli on iso hyvin istuva mekko, tai hame on parempi kuin housupuku. Housuissa se iso takapuoli helposti korostuu entisestään ja hyvin istuvien housujen löytäminen on vielä vaikeampaa kuin mekon tai hameen.

Joku mihin saa yhdistettyä vyön joka korostaa kapeaa uumaa?
Tosin kai se samalla vähän tuo esille sitä lantiota, mutta sen ei pitäisi olla negatiivinen asia, vaikka itsekin leveälanteisena tiedän että näyttää omaan silmään ihan hirveältä :D

Tuo esimerkkimekko näyttää jotenkin tosi lyhyeltä... Etenkin jos on iso takapuoli, niin jää takaa ehkä vähän turhan paljon näkyville?

Tuo esimerkkimekko kyllä pukee tosi harvaa.

Uskaltaudu kokeilemaan hyvin eri mallisia mekkoja, sellaisiakin, mitkä näyttävät hengarissa ihan hirveiltä. Joku malli sitten kolahtaa paikalleen.

Ideaparkin Halosella jo kävinkin, mutta ne paremmat mekot oli aika hintavia. Onko Tampereen Sokos vaihtunut jo M&S? Sokoksen aikaan siellä oli jopa ilmaista pukeutumisneuvontaa.

Ei mulla mikään älyttömän iso peppu ole, farkuissa käytän 26 kokoa ja tavallisissakin housuissa XS/S. Mutta vartalomalli on kyllä päärynä.

Mun juhlamekot on Miss Windy Shopista, ainoot mitkä näyttää mekkona hyvältä. Tilaisuudesta riippuen jakku, neule tai huivi yläosaa muokkaamaan.

http://www.misswindyshop.com/

Yhteistyössä