Mitä häälahjaksi ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "neuvoton"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"neuvoton"

Vieras
Sanokaapas, mitä antaisitte häälahjaksi pariskunnalle, jolla ei ole sitten niin minkäänlaista lahjalistaa.

Ovat asuneet yhdessä noin puolitoista vuotta ennen häitä, joten olettaisin, että nämä kodin peruskodinkoneet yms. tarvikkeet on jo hankittuina. Mutta he asuvat sen verran kaukana, että en ole tässä viime aikoina käynyt kylässä, joten en tiedä, mitä kaikkea heillä kodissaan on.

Lapsia heillä ei ole, eikä myöskään minun tietääkseni mitään erityisiä yhteisiä harrastuksia yms. juttuja

Tietysti kaikkein yksinkertaisin ratkaisu olisi antaa jokin lahjakortti, tai ihan rahaa, mutta olisi ihan kiva keksiä jotain edes hitusen persoonallisempaa ja mietitympää

Tiedätkö häämatkakohteen? Voisit vaikka vaihtaa kohdemaan valuutaksi ja antaa käteistä. Tai ostaa liput kohteessa teatteriin, illalliskortin hienoon ravintolaan, kuumailmapallolentoon, urheilujuttuun...

Mä varmaan harkitsisin lahjakorttia johonkin yhteiseen tekemiseen... Uinti lähikylpylässä, parihieronta, teatteri, leffa, keilaus, laskettelu+välinevuokraus, soutuveneen päivävuokra...

Minä olen tylsä, mutta minusta hyviä paistinpannuja, kasareita tai kattiloita ei voi oikeastaan olla liikaa. Ainakaan teflonpaistinpannuja, jos niitä käyttää, ne kun kuluvat kyllä. Samasta syystä kauniita käsipyyhkeitä ja liinavaatteita voi minusta aina antaa lahjaksi.

Yhteistyössä