H
Häissä viimeksi lapsena
Vieras
Paras ystävä menee naimisiin ja tahtoisin ostaa heille lahjaksi jotain ihanaa ja persoonallista. Mutta mitä häälahjaksi yleensä ostetaan? :O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:Mä ostin kaasona hääparille sellaisen kaiverretun ovikyltin, mis oli sit se yhteinen sukunimi :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:Me saatiin viime kesänä esim. rahapuu mihin oli laitettu pienillä koristeellisilla pyykkipojilla seteleitä kiinni![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Viiva:Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:Me saatiin viime kesänä esim. rahapuu mihin oli laitettu pienillä koristeellisilla pyykkipojilla seteleitä kiinni![]()
Aika kauhee lahja, sori vaan. :O
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Alkuperäinen kirjoittaja Viiva:Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:Me saatiin viime kesänä esim. rahapuu mihin oli laitettu pienillä koristeellisilla pyykkipojilla seteleitä kiinni![]()
Aika kauhee lahja, sori vaan. :O
Mitäs kauheeta rahassa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja wilsson:Me annettiin kavereille muovivati missä oli kaikkea tarpeellistaTutteja, kondomeja, tiskiharja, huulirasva, Sisuja, hammasharjat jne. Ja siinä oli kans säilyketölkkejä, joista revittiin etiketit pois
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:mä oon parille kaverille antanu semmosen ristipistoin tehdyn taulun jossa morsian ja sulhanen ja sit siihen tulee nimet ja päivämäärä
Me annettiin kavereille muovivati missä oli kaikkea tarpeellistaTutteja, kondomeja, tiskiharja, huulirasva, Sisuja, hammasharjat jne. Ja siinä oli kans säilyketölkkejä, joista revittiin etiketit pois
![]()