mitä h.elvettiä täällä on tapahtunut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wicked Mary
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Niin näyttää. Ja eniten ärsyttää se, ettei y-viestitys toimi normaalisti |O
Toi on kyllä se kenkkumaisin juttu, tosin pääsin y-viesteihini kerhon kautta. Ajattelin kuitenkin varautua siihen, että yyt voi kadota kuin piaru saharaan. Pitäisi siis ruveta keräämään niistä kaikki tärkeä omalle koneelle.

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Niin näyttää. Ja eniten ärsyttää se, ettei y-viestitys toimi normaalisti |O

No niinpä!
Ahistaa. Nyt kun kerrankin olisin oikein halunnut jämähtää tänne hetkeksi, niin ei. Todellakin tunnen itseni kalkkikseksi |O Pakko kai mennä nukkumaan???

Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
Elä viihi, mä kyllä jo ehdin ajatella että tähänkös se mun palstailu tyssäsi,kun het alkaa päätä särkeä kun tätä tuijottaa...
No mä olin aiemmin illalla täällä vartin verran ja hirvee jysäri iski. Liian pieni fontti, mainokset välkkyi psykedeelisesti ja kaikkea muuta mukavaa. Nyt vaihdoin selainta, säädin asetukset niin ettei mikään ole oikeastaan enää sallittua ja palsta näyttää sen jälkeen tosi kornilta, mutta pystynpähän käyttämään ilman hedaria.

Häh, miulla tökkiikin vähän jokainen nettisivusto mihin yritän mennä. Voi hyvän tähen, eihän tämä näytön humpsahtelu johukaan kaksplussan uudistuksista! Mennöökö miulla töösä tuusannuuskaksi? No, hyvinpä alkoi palstailu tällä Suikaleella...

Yhteistyössä