mitä evästä särkänniemeen mukaan? vinkkejä kaivataan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja isolla porukalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
oikeesti onko NYKYAJAN IHMISET NÄIN TYHYMIÄ? tullaan kysymän palstalta neuvoa internetistä MITÄ OTTAA EVÄÄKSI HUOM (RUOKAA ETTÄ IHMINEN PYSYY HENGISSÄ) MUKAAN JOHONKI HUVIPUISTOON...EI LUOJA TÄÄ EI OO ENÄÄ TOTTA.

Me oltiin juuri sunnuntaina korkeasaaressa ja eväänä oli kolmelle hengelle:
siis kylmälaukku sitten tietysti mukaan, mihin eväät pakkaa:
- sämpylöitä
- mehua ja mehutrippejä
-juotavaa jogurttia
- banaania
- kurkkutikkuja
keksipaketti. Pojat osti vaan kahvit ja itellä oli omat keksit.

Käymme joka kesä Särkännniemessä, emme ota ikinä eväitä mukaan. Sieltä saa ostaa jos jotakin syötävää. Meillä ei ole yhtään kantamuksia mukana, vain taskussa rahaa ja kortti ja kännykkä ja nekin hiukan tuntuu haittaavan laitteissa pyörimisen lomassa.

Jos haluat omat eväät, tee ruokasalaattia tai kolmioleipiä / täytettyjä patonkeja. Mehua ja hedelmiä ja jogurttia. Mutta vaatinee kylmälaukun. Tai varaat ruokatermoksia ja niihin sitten keittoa / nuudeleita / kuumia nakkeja. Nakeista voi itse tehdä hodareita, kun ottaa sämpylät ja lisukkeet mukaan. Minäkin kyllä söisin siellä jos koko päivän olisin. Jos lyhyellä reissulla niin ottaisin mukaan hedelmiä ja juomaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Käymme joka kesä Särkännniemessä, emme ota ikinä eväitä mukaan. Sieltä saa ostaa jos jotakin syötävää. Meillä ei ole yhtään kantamuksia mukana, vain taskussa rahaa ja kortti ja kännykkä ja nekin hiukan tuntuu haittaavan laitteissa pyörimisen lomassa.

Joopa se kylmälaukku tms rajoittaa aika lailla koneissa oloa.Paitsi tietenkin jos on vaunut ja joku on valvojana.

saarioisten kinkkusalaatti . lihapyörykkäsalattia, tonnikalasalaatti ja taitaa hk :lla olla samanlaisia,niissä pöniköissä, kylmälaukkuun vaan. voileipiä, hedelmiä, mehua,

Kylmälaukku ja käyrryt lainattuna oli monella suosittu yhdistelmä. Sinne maun mukaan evästä.

Meillä ainakin oli evästä ja juomaa, minkä lisäksi mentiin pitsalle. Kärryt eivät rajoita meidän menoa, sillä jonkun on oltava lasten laitteen edessä passissa...

hei, just itse kyselin samaa palstalta ja joku mulle vinkkasi ihanasti että siellä on tavaroiden säilytykseen tarkoitettu laatikosto mihin voi kylmälaukun jättää!! Ja mun mielestä tarpeeksi menee jo rahaa rannekkesiin, jossain voi itse säästää..mikäs sen mukavampaa kuin pitää piknik retki siellä. näin meillä tehtiin lapsena, lapsia oli 5kpl ja vain toinen vanhemmista töissä. silti päästiin reissaamaan kun ei koskaan syöty paikanpäällä. jokainen voi itse laskea paljonko säästää omilla eväillä.

Alkuperäinen kirjoittaja näin;21089185:
hei, just itse kyselin samaa palstalta ja joku mulle vinkkasi ihanasti että siellä on tavaroiden säilytykseen tarkoitettu laatikosto mihin voi kylmälaukun jättää!! Ja mun mielestä tarpeeksi menee jo rahaa rannekkesiin, jossain voi itse säästää..mikäs sen mukavampaa kuin pitää piknik retki siellä. näin meillä tehtiin lapsena, lapsia oli 5kpl ja vain toinen vanhemmista töissä. silti päästiin reissaamaan kun ei koskaan syöty paikanpäällä. jokainen voi itse laskea paljonko säästää omilla eväillä.

Löysin Googlaamalla vanhan ketjun ja tuon viestin... Kertokaapa vasta Särkänniemessä vierailleet, onko siellä noita loksuja tms., minne voisi eväskassia tms. jättää ja onko miten tunkua niihin? Jotain evästä aiotaan ottaa mukaan ja tuo lokerohomma helpottaisi älyttömästi huvipuistossa oleskelua!

Yhteistyössä