Mitä et ole valmis tekemään sängyssä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ainavalmis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ainavalmis

Vieras
Minulle on ihan painajaismainen ajatus että minua tökittäisiin pyllyyn! Kuka siitä voi nauttia?Taikka niin. suon sen mielelläni homoille - en ole ollenkaan homovastainen.Mutta että naisen ja miehen välisessä seksissä?Onko se teille miehille mahtava asia että pääsette panemaan persuksiin?Entä naiset?Olenko epänormaali kun itse pidän sitä tosi ällöttävänä?
Rakastan miesystävääni tosi paljon - nyt kuulin että hän on pannut ed. muijaa myös peräaukkoon, ja asia ahdistaa minua.Kerroin että en tule ikinä suostumaan moiseen , ja hän ei kuulemma kaipaakaan.Ei taida puhua totta.Tein selväksi että kannattaa heti lähteä hakemaan toista muijaa jos odottaa sellaisia karseita palveluksia.Sanoi ettei odota ja tahtoo olla kanssani =)
Taidan olla tiukkapipo - vai onko muitakin tällaisia "epänormaaleja".Muuten rakastan seksiä ja olisin aina valmis.Tosin olen enemmän ottavana kuin antavana osapuolena , mutta ei siitä sen enempää.

Miten niin ei puhuisi totta? Ei se nyt niin ihmeellistä taida useimmille olla kuitenkaan. Sitä en ymmärrä, että miksi te puhutte toisillenne entisistä seksielämistänne noin tarkasti... Ei se koskaan kivalle tunnu.

Mä en ole valmis mihinkään mitä en itse halua. Ja minusta jokaisen pitäisi kunnioittaa omaa kehoaan ja mieltään ja tehdä vain sellaista, mikä ei itsestä tunnu vastenmieliselle. Totta kai voi tehdä semmoisia juttuja toisen mieliksi mistä ei ite saa niin suuria kicksejä, mutta jos homma saa mielen pahaksi tai aiheuttaa vastenmielisyyttä niin sitten sitä ei vain tehdä. Ei kaikkeen pidä suostua, tietenkään! Eikä kieltäytyminen tee kenestäkään huonoa ihmistä, päinvastoin. Omien rajojensa tunteminen ja niiden kunnioituksen vaatiminen on vain osoitus hyvästä itsetunnosta, ja se on tunnetusti seksikästä.

Mulla esim semmonen mihin en suostuisi, olisi mun haukkuminen joksku horoksi seksin aikana. En myöskään pysty mihinkään käsirautaleikkeihin - siis sidottuna osapuolena. Ne vaan on mulle niin totaalinen turn-off, että ei missään nimessä. En saa siitä mitään iloa, pahaa mieltä vaan, joten jätetään muille suosiolla :)

Niinpä, nykyään KAIKKI seksuaalinen toiminta tuntuu olevan normaalia ja sallittua. Näinhän ei todellisuudessa ole, eikä tarvitsekaan olla!

Mulla oikeastaan seksissä pissa- ja kakkaleikit ovat miltei ainoita sellaisia, mihin en suostuisi. En kyllä haluaisi olla sidottukaan, mutta voisin kyllä sitoa toisen. Muutoin olen kyllä avoin monenlaiselle aikuisten väliselle keskinäiselle huvittelulle :) Ai niin, pepun nuoleminen on myös semmonen, jota en itse pystyisi tekemään toiselle.

Perspanoon enkä ota suihin. Luonnon vastaisia molemmat. Eipä noita ole yksikään mies minulta edes kysynyt. Miten minusta tuntuu, että moni vain puhuu tehneensä, mutta moniko on tehnyt moista oikeasti? Mutta tapansa ja halunsa kullakin.

Minäkin ajattelin aiemmin että tuo "b-puoli" saa minun puolestani olla rauhassa. Kävi kerran niin että olimme senaikaisen naisystäväni kanssa rakastelleet, tulimme suihkusta, istahdin sängylle ja hän jäi kuivalemaan itseään eteeni seisaallen. Pyysi kohta kuivailla selkäänsä, mikäs sen miellyttävämpää. Kuivailin hänen lanteitaan, kääntyessään seliin minuun päin en malttanut olla suutelematta hänen takamustaan, ihan kuumasti pyllynposkille. Hän kumartui nojaamaan pöytää vasten tarjoten parempia näkymiä. Olin niin kuumana että aloin samantien nuolemaan hänen tuonnille tullutta pimppiään, nuolin pitkillä hitailla liikkeillä ja hän myötäili ihanasti vastaan. Kuumana käydessäni kieli kävi myös pitkiä kaaria pyllynreiän päälle ja tunsin kuinka se ikäänkuin supisteli ja imaisi joka kerta kun kieli kosketti. Nuollessani koetin myös sormella ruusunnuppua ja samantien hän painoi voimakkaasti vastaan etusormen mennessä noin kynnen verran sisään, painoin kielellä vierestä ja samantien hän laukesi voimakkaaseen orgasmiin.
Hetken siinä sängyllä henkäistyämme hän lausui sanat: Sinä olet aivan ihana! Tuon jälkeen en ole enää "kakkosta" vierastanut jos se vain kummallekin sopii ja passaa.

Pissa- ja kakkaleikit eivät sovi myöskään minun sänkyyni, muuten aikas avoin kaikenlaiseen kokeiluun.

En tekisi mitään mitä en halua. Montaa asiaa voin kokeilla jotta tietäisin pidänkö siitä vai en. Anaaliseksi on yksi niistä, kokeiltu on ja en pidä. Pissaleikkejä ei kiinnosta edes kokeilla eikä sm-juttuja koska en pidä kivusta.
Jos sinua anaaliseksi ei kiinnosta, älä tee sitä. Ei kaikesta tarvitse pitää ja jos poikaystäväsi on niin idiootti ettei tätä tajua, pistä ukko vaihtoon. Mutta älä missään tapauksessa tee jotain mistä et pidä painostuksen vuoksi.

En tekisi mitään mitä en halua. Montaa asiaa voin kokeilla jotta tietäisin pidänkö siitä vai en. Anaaliseksi on yksi niistä, kokeiltu on ja en pidä. Pissaleikkejä ei kiinnosta edes kokeilla eikä sm-juttuja koska en pidä kivusta.
Jos sinua anaaliseksi ei kiinnosta, älä tee sitä. Ei kaikesta tarvitse pitää ja jos poikaystäväsi on niin idiootti ettei tätä tajua, pistä ukko vaihtoon. Mutta älä missään tapauksessa tee jotain mistä et pidä painostuksen vuoksi.

Minulla on naisena tähän yksi kommentti. olen lukenut jostakin että on anatoomisesti kolmenlaisia pimppiä etu keski ja taka . jos taka luukku on lähes sama kuin kakkarauta niin en yhtään ihmettele. itse olen sellainen että sattuu jos ei ole hyvin voideltu joten 2 ei tule kans edes herjana mieleen. sormettaa saa luukulla mutta sisään ei mennä ilman lupia. se meinaan sattuu ku raiskaus.

En alkaisi suhteeseen miehen kanssa, joka ei pitäisi molemminpuolisesta suuseksistä. Pidän sitä ihan itsestäänselvyytenä. Kuten oikeastaan sitäkin, että on avoin erilaisille asioille mistä toinen pitää.

Nykyinen fuckbuddy antaa suuseksiä niin taitavasti, ettei mullekaan tulis mieleen enää olla seksisuhteessa, jossa nainen anna suuseksiä. Lisäksi saan laueta suuhun ihan milloin tahdon, esim. yhdynnän lopuksi. Ihanaa!

itselläni on ollut 3 pitkää parisuhdetta ja kymmenisen lyhyempää. Vain yksi nainen oli sellainen, joka ei halunnut ottaa/antaa suuseksiä häveliäisyyden vuoksi. Eli minun kokemusten pohjalta suuseksi on todella yleistä. Ja onhan se todlla kivaa. Btw, tutkimuksen mukaan sukuelimissä on vain muutamia bakteereita. Suussa taas niitä on jopa satoja. Eli suuteleminen on todella likaista puuhaa.. Mutta kivaa..

miehille vaikeinta on suuseksin antaminen tai naisen sormettaminen. Kaikki ovat halunneet olla itse saamapuolella suuseksissä / handjobissa, mutta näitä aina riittää, jotka eivät suostu naista nuolemaan tai sormettamaan. Ovat vielä ihan avoimesti sanoneet, että jo ajatus naisen nuolemisesta ällöttää tai että ei ole mukavaa tunkea sormia naisen jalkoväliin.
Naisena on sanotava, että ei ole kiva olla punkassa sellaisen kanssa, joka on sanonut, että sun alapää on ällö. Ei sinne kukaan sen takia mene, että saa kuulla siltä toiselta, että ajatus naisen jalkovälin koskemisesta sormin/suulla on kuvottava. Miten siitä seksistä voi nauttia jos tietää, että siellä ollaan vaan sitä miestä varten? Turha sitten ihmetellä jos naista kiinnostaa seksi vain jotain kerran kuussa.

Miehelläni oli aikaisemmasta suhteesta ilmeisen huono kokemus anaaliseksistä, mutta kun kiihkoissamme kerran luiskahdimme peräosastolle, niin kokemus muuttuikin positiiviseksi. Nykyisin harrastamme sitä silloin tällöin vaihtelun vuoksi. Nautin siitä yhtä paljon kuin ns. normiseksistäkin. Eihän siinä muuta kuin osattava olla jännittämättä, kun kalu työntyy sisään, ja jos ei kosteus riitä niin purkista saa lisää.

En suostuis pissa/kakkaleikkeihin enkä varmaan s/m touhuihinkaan.

Onko oikeasti vielä naisia, jotka eivät anna miehelleen suuseksiä?

Mä ajattelin asiaa siltä kannalta, että viimeistäänkin naimiaisten jälkeen on minun tehtäväni pitää huoli siitä, että miehellä on mukavaa. Avioliiton mukana pitäisi siis tulla myös tyydytystakuu.

Olen nyttemmin ollut hyvin suostuvainen mm. siihen, että mies tulee suuhun tai kasvoille. Ajattelin asiaa siltä kannalta, ettei tuo nyt lopulta niin vaarallista ole, vaikkakin vähän sottaista. Suihku on keksitty ja miehen muikea ilme palkitsee. Alkuunhan noita piti saada jatkuvasti, mutta nyt on jo palattu entiseen ja mies "ulos" lennättäessään tulee mieluummin isoille rinnoilleni, kuin vaikkapa kasvoille. Uutuudenviehätys hävisi siis nopsaan ja pitkäaikaisesta fantasiasta tulikin arkea. Olemme kokeilleet myös anaaliseksiä, johon en aiemmin suostunut ja harrastamme sitäkin aina silloin tällöin.

Keneltä mies näitä elämän pikku iloja saisi ellei vaimoltaan? Jossain tietysti kulkee raja, esim. "kovaan" väkivaltaan tai pissakakkajuttuihin en suostu. Pieni sitominen ja alistaminen, miksei kevyt piiskaaminenkin voi toisinaan olla tosi jees, jos olen ollut tuhma tyttö ;)

Järkyttävää, että joku ei anna suuseksiä vakituiselle kumppanilleen! Kyllä käy sääliksi niitä naisia ja miehiä, joiden seksielämään ei suuseksi kuulu. Sehän on mitä intiimeintä ja hellintä läheisyyttä mitä fyysisesti voi saavuttaa. Jos kumppanin sukupuolielimet ällöttävät, on ihmisessä itsessään jotain pahasti vialla. Todennäköisesti joitain lapsuuden traumoja, häpeää tai sitten bakteerikammona ilmenevää mielenterveyden häiriötä. Huh, onneksi en ole moisia tavannut koko elämäni aikana. Seksuaaliterapiasta voisi olla apua *vinkvink*

Alkuperäinen kirjoittaja Pippsa:
Olen nyttemmin ollut hyvin suostuvainen mm. siihen, että mies tulee suuhun tai kasvoille. Ajattelin asiaa siltä kannalta, ettei tuo nyt lopulta niin vaarallista ole, vaikkakin vähän sottaista.
Justiinsa näin, kyllä hyvän miehen voi aina joskus palkita sellaisillakin jutuilla, jotka ovat itselle hiukan epämiellyttäviä, mutta sinänsä harmittomia.

Alkuperäinen kirjoittaja Sellulilli:
Alkuperäinen kirjoittaja Pippsa:
Olen nyttemmin ollut hyvin suostuvainen mm. siihen, että mies tulee suuhun tai kasvoille. Ajattelin asiaa siltä kannalta, ettei tuo nyt lopulta niin vaarallista ole, vaikkakin vähän sottaista.
Justiinsa näin, kyllä hyvän miehen voi aina joskus palkita sellaisillakin jutuilla, jotka ovat itselle hiukan epämiellyttäviä, mutta sinänsä harmittomia.

Eiköhän homma toimi samoin molempiin suuntiin?
Ollaan toisillemme sitä mitä toinen haluaa, siitä se kiintymys vaan vahvistuu.

Alkuperäinen kirjoittaja Mies 50:
Eiköhän homma toimi samoin molempiin suuntiin?
Ollaan toisillemme sitä mitä toinen haluaa, siitä se kiintymys vaan vahvistuu.

Juurikin näin sen pitäisi olla, muttei valitettavasti kuitenkaan ole.

Mitä sellaista naiset muuten pyytävät, mikä on miehille epämiellyttävää? Jotenkin epäilisin, että nirppailu on enemmän naisten kuin miesten alaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Sellulilli:
Mitä sellaista naiset muuten pyytävät, mikä on miehille epämiellyttävää?

Pari mimmiä on pyytänyt nuolemaan peppureikää. En ole isommin innostunut, vaikka tiedänkin saavani nuolemisen jälkeen myös pamputtaa sitä. Olen kuitenkin hoitanut homman pitkän kaavan mukaan ihan silkasta kohteliaisuudesta ;)

Minusta on ihan turha alkaa arvostelemaan sitä, että joku tykkää peppupanoista tai suuseksistä. Kukaan ei tietenkään vaadi teitä pitämään sellaisesta, eikä teitä pidä siitä arvostella. Mutta on aika ahdasmielistä ja naivia, että alatte muita arvostella vain sen vuoksi, että he pitävät seksissä eri asioista kuin te itse.

Yhteistyössä