Mitä broilerinsuikaleista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sheepy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mulla on vaan ainekset hyvin vähissä.. ei oo juuston juustoa.. eikä paljon muutakaan.. paseerattua tomaattia löytyy.. paprikaa.. tomaattia.. aurajuustoa... Pelkään vaan että siitä tulee kamalaa sössöä.

Alkuperäinen kirjoittaja NH87:
mulla on vaan ainekset hyvin vähissä.. ei oo juuston juustoa.. eikä paljon muutakaan.. paseerattua tomaattia löytyy.. paprikaa.. tomaattia.. aurajuustoa... Pelkään vaan että siitä tulee kamalaa sössöä.

No ruskista broisku, lisää vaikka sipulia jos löytyy. Sit perään paseerattu tomaatti, saa hautua aika kauan ( sen parempaa mitä pidempään tomaatti hautuu) , ja lopuksi jokunen nokare sitä auraa :) Koita ja tuu kertomaan oliko hyvää. Niin ja niitä mausteita kantsii käyttää ;) Basilikaa esim.

just uunissa tätä:

ruskistan ja maustan broiskut curry dip-mixillä ja aromatilla, sit keitän riisin ja teen maitokastikkeen, jonka maustan myös tolla currylla. Kastikkeen sekaan ananasmurskaa ja broiskut sitte sekasin riisin kans ja vähäks aikaa uuniin. :p

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja NH87:

No ruskista broisku, lisää vaikka sipulia jos löytyy. Sit perään paseerattu tomaatti, saa hautua aika kauan ( sen parempaa mitä pidempään tomaatti hautuu) , ja lopuksi jokunen nokare sitä auraa :) Koita ja tuu kertomaan oliko hyvää. Niin ja niitä mausteita kantsii käyttää ;) Basilikaa esim.

Kiitos tästä :) Koitan säveltää ja soveltaa jotain... toivottavasti tulee hyvää ni ei tarvi ihan yäkkiä :) Rahat on vaan niin pirun vähissä.. pitää kattoo jos pyytäis vaik ukkoo tuomaan töiden jälkeen kaupasta jotain lisää...

Kuullota öljyssä/margariinissä sipulia,valkosipulia ja paprikaa,lisää broilerisuikaleet.Lisää vettä ja ananaspurkin liemi,mausta kanaliemikuutiolla ja currylla(myös chiliä voi laittaa jos tykkää tulisemmasta ruuasta).Anna hautua hetken aikaa,saosta ruskeakastikesuurusteella ja lisää ananakset.Tarkista maku ja eikun syömään.

Yhteistyössä