Mitä Ashleylle on tapahtunut Emmerdalessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja emmentaali
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jäi kiinni Sandyn kaltoinkohtelusta, joten sai lähdöt kotoa ja töistä, en muista että erosiko itse virastaan vai erotettiinko. Nyt jossain hampurilaispaikassa töissä.

[QUOTE="Jjj";29836679]Jäi kiinni Sandyn kaltoinkohtelusta, joten sai lähdöt kotoa ja töistä, en muista että erosiko itse virastaan vai erotettiinko. Nyt jossain hampurilaispaikassa töissä.[/QUOTE]
Sai potkut sieltäkin, kun källi roskiin meneviä sämpylöitä vähäosaisille. On nyt siis koditon, työtön ja rahaton :(
Joutui panttaamaan omaisuuttaankin, että sai Laurelille rahaa.

Näitä sarjoista puheenollen, olen seurannut eastenderssiä jonkin verran mutta nyt menee sekin överiksi kun se kyseinen pappi tappaa ihmisiä sen minkä ehtii, liika on liikaa, eipä tarvi sitäkään katsoa.

Parissa viikossa on ehtinyt tapahtua paljon. Cameronin ja Chasin piti karata kun Debbie kaatu ja pelkäsi menettävänsä vauvansa joten Cameron hylkäsi Chasin ja jopa kosi Debbietä. Debbie ei tiedä Cameronin ja Chasin suhteesta.
Laurel ja Marlon seurustelevat salaa. Marlon haki oikeudelta päätöstä ettei naimisiin menneet Rhona ja Paddy saisi viedä Leo maasta.

Charity ja Rishi kiristi yhden ison kuljetus sopimuksen itselleen ja sillä vehkeilivät osuuden Jimmyn ja Carlin firmasta joka ilman tuota sopimusta olisi mennyt konkkaan. Jimmyn poika Elliot meni takaisin äidilleen Kellylle. Jimmy ja jopa Nicola olisivat halunneet hakea pojan huoltajuutta mutta luovuttivat koska poika halusi äidilleen. Jay ja Rachel makasivat kännissä yhdessä ja nyt Rachel on raskaana. Rachel pitää vauvan ja Jay lupasi elättää heitä.

Diane on Bernicen luona kun hällä on ongelmia. Alicia on vankilassa ja David huolehtii Jacobista koska menivät Alician kanssa naimisiin jotta Jacob ei joutuisi isälleen. Alicia on oikeasti rakastunut Davidiin mutta David on ihastunut Priyaan.

Amyn äiti ilmesty sarjaan ja asuu nyt tilapäiseti tyttärensä luona. Eric on vielä yhdessä Brendan kanssa mutta kovasti tuntuu kaipaavan Valin seuraa. Nikhil ja Gennie odottavat innoissaan vauvaansa.

Alex ja Victoria erosivat ja Alex aloitti salasuhteen Moiran kanssa.

Mitäs muuta kysy?

4l9wl83ze2p.png
34

Yhteistyössä