Mitä arvelette näiden naisten painavan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jooo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No yksi tuttavani on varmaan sen 168cm tai ainakin lähellä sitä ja sanoi joskus painavansa 105.
On tuo mun mielestä reilusti sitä isompi, eli veikkaan 120kg.
Tuo lyhyempi voisi olla sen 105kg.

Toi Noora (eli alempi) on mun mielestä mun äidin kanssa samaa kokoluokkaa. Äiti on ehkä pari senttiä pitempi. Mun mielestä taisi joskus sanoa painokseen 115.
Ylempi on jo paljon pitempi, niin varmaan 125kg.

Vaikka kuulostaa ilkeältä, niin tulipa "hyvä" fiilis kun vilkaisin noiden leidejen kuvat ! Itse olen saman pitunen kun tuo lyhyempi (Noora) ja painoa itselläni (kolmen lapsen jälkeen) 56 kg. Silti näen usein peilistä vain läskit reidet ja ison takamuksen, mutta nyt tuli fiilis etten ehkä niin "iso" olekkaan : ) Enkä siis tätä halua "pahalla" sanoa-Kaikkihan me naiset olemme kuitenkin kauniita, oli vaate koko mikä tahansa !

Toiset ovat huonoja arvioimaan painoja. Jos on itse ollut aina pieni ja kevyt, niin on vaikea kuvitella, miltä joku 20kg suurempi näyttää. Todellisuudessa keskimittainen satakiloinen nainen ei vielä edes ole mikään hervoton vaikeasti liikkuva läski, vaikka onkin reilusti ylipainoa.
Olen itse terveydenhoitaja ammatiltani ja työskentelen työterveyshoitajan. Oli punnitsen ihmisiä paljon työssäni.
Noilla pituuksilla voisin arvioida (jos vertaan niihin, jotka arvelen saman kokoisiksi) voisin pidemmän naisen painoksi veikata noin 115kg ja lyhyemmän noin 105kg.

No mä olen 168cm ja mä painan 90kg. On siis ylimääräistä. Mutta olen nyt aivan reilusti pienempi, kuin tuo ylemmän linkin naikkonen. Eli hän painaa varmasti 20kg enemmän kuin minä.

Yhteistyössä