Mun pää lyö nyt ihan tyhjää :xmas: Mitä vois antaa nuorelle naiselle lahjaksi kun täyttää 18v. Jotain edellusta, koska rahaa ei ole, mut ei sitä tyhjin käsin voi juhliin mennä :/
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ajatar:viinipullo?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja H-E-P-P-U-L-I:kuoharipullo ja pari lasia sain sillon ite ja tykkäsin kovasti, eikä ole ees mikään kallis lahja.
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Alkuperäinen kirjoittaja ajatar:viinipullo?![]()
No täähän olis ihan hyvä lahja idea. Kiitos =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:rahaa, ni pääsee baariin julii![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mum84:Minulle oli tuon ikäisenä mieluisinta kaikki omassa kodissa tarvittavat jutut joita paljon lahjaksi sainkin synttäri- ja yo lahjaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Alkuperäinen kirjoittaja mum84:Minulle oli tuon ikäisenä mieluisinta kaikki omassa kodissa tarvittavat jutut joita paljon lahjaksi sainkin synttäri- ja yo lahjaksi.
Tämä tyttö on asunut jo vuoden omillaan, joten en yhtään tiedä mitä sellaista vois olla mitä sinne kotiin vielä tarvittaisiin? Tää olis kyllä hyvä idea, kun tietäis vaan mitä tarvitsisi?