Mitä annat joululahjaksi kummilapsellesi? Entä annatko lahja/lahjoja myös hänen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rakastan joulua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kummitytölle ostin jotain äänisatuja sekä muumimukin (kerään niitä hänelle). Siskolleen menee myös muumimuki. Ovat "vain" ystävän lapsia, mutta lahjon molemmat koska kumpainenkin on mulle läheisiä.

Kummipojalle (siskon poika) laitoin vain rahaa hänelle avaamaani säästörahastoon. Saa muutenkin jouluna niin monta pakettia :D Ja luonnollisesti ostin siskon muillekin lapsille lahjat.

Pelkästään kummilapsille. Joululahjat menevät pukin piikkiin, joten ainakaan pieni lapsi ei sitä tiedä, että keneltä ne tulevat. Kummilapsia minulla ja miehelläni on yhteensä 5 ja jos heidän sisaruksensakin laskettaisiin mukaan niin lapsia olisi yhteensä 13. Joten todellakin vain kummilapsille lahjat.

- Poika 14v saa lahjakortin
- Poika 12v saa poikkeuksellisestin rahaa, sillä on lähdössä jouluksi Nykiin
- Tyttö 2v saa muumi pussilakanat ja nuken vaatteet
- Tyttä 9v saa lehtitilauksen
- Nuori mies 19v saa lahjakortin

Mun viralliset kummilapseni ovat jo aikuisia, mutta kun olivat vielä lapsia, ostin vain kummilapsilleni. En siis heidän sisaruksilleen. Kaikki kummilapseni ovat suurperheistä, joten näille sisaruksille olisi ollut ostettava enemmän lahjoja kuin kaikille muille yhteensä.

Nyt mulla on enää "virtuaalikummilapsi", jonka tosin olen tavannutkin. Hänelle ja hänen kahdelle pienemmälle sisarukselleen olen ostanut joululahjan. Alle kouluikäiselle tytölle on kirja, ala-asteikäiselle pojalle lautapeli ja teini-ikäiselle "virtuaalikummipojalleni" kirja + 50 €.

Kummityttö 13v on siskoni tyttö, joten tulee annettua myös hänen sisaruksilleen. Kummityttö saa usein kuitenkin speciaalimpaa. Toisen kummitytön sisaruksia en lahjo, kun eivät ole niin läheisiä ja tavataan harvemmin.

Yhteistyössä