Mitä alkoholia juot joka olet laihdutuskuurilla tai muuten vaan seuraat painoasi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mietinnässä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mietinnässä

Vieras
Ei tarkoita etteikö laihduttaja, tai painoaan seuraava joskus voi juoda jotakin.
Mitä olisi semmoinen jossa olisi mahdollisimman vähän kaloreita ja hiilareita?

Mä juon niin harvoin että se on ihan yks ja sama mitä silloin yhtenä iltana ottaa.
Light-siidereissäkin kun kumminkin on todella paljon kaloreita niin silloin kun otan niin otan sit sellaisia juomia mistä oikeesti tykkään.

Punaviini on vissiin laihduttajalle (karpille) hyvä valinta. Tai sitten kossuvissy-linjalle :D

Itse en hirveästi katso, kun juon niin harvoin ettei laihdutus siihen yhteen iltaan kaadu.

Miten olisi eetteri? Sitä menisi niin paljon vähemmän ettei se voi mitenkään sisältää kaloreita samaa määrää mitä alkoholi. Ja se nautitaan perinteisesti kylmän veden kanssa. En tosin tiedä sitä kun en ole kokeillut. Aikoinaan vaan sitä juotiin suomessa paljon

[QUOTE="hippi";24030848]Miten olisi eetteri? Sitä menisi niin paljon vähemmän ettei se voi mitenkään sisältää kaloreita samaa määrää mitä alkoholi. Ja se nautitaan perinteisesti kylmän veden kanssa. En tosin tiedä sitä kun en ole kokeillut. Aikoinaan vaan sitä juotiin suomessa paljon[/QUOTE]

Yliopistolehessä oli aikoinaan artikkeli aiheesta.

[QUOTE="jaa";24031030]Otsikossa oli kysymys "mitä juot" :D[/QUOTE]

Lue uudestaan.Kysyi myöskin missä olisi mahdollisimman vähän kaloreita ja hiilihydraatteja??!!
Sellaiseen ei ole kukaan vastannut !
Punaviini / valkoviini on niissä paljon kaloreita EI vähän !

[QUOTE="mä";24031083]Lue uudestaan.Kysyi myöskin missä olisi mahdollisimman vähän kaloreita ja hiilihydraatteja??!!
Sellaiseen ei ole kukaan vastannut !
Punaviini / valkoviini on niissä paljon kaloreita EI vähän ![/QUOTE]

No sen varmaan osaat selvittää itsekin jos kerran tiedät jo viinien kalorit.

Yhteistyössä