mitä ajattelisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mun lapsella oli eilen 39 kuumetta, tänään enää päivällä 37 ja nyt ollu normilämpö ja ollu ihan normaali muutenkin. huomena meillä on se pakollinen kuumeeton päivä ja ke sit hoitoon ja töihin.
mun kaveri tulee meille tänään lapsen nukkuessa, käydään saunassa ja otetaan max.2siideriä per nuppi ja parannetaan maailmaa.
mun mies tekee reissuhommia ja on melkein aina viikot pois.
tästä hyvästä sain sitten paheksuntaa kun mun ystävä tulee meille vaikka toipilas lapsi on nukkumassa???!!!! miks mä en ymmärrä et mitä pahaa siinä on...?? kun sangen selväks tein et kyse on illanistumisesta maksimissaan tosiaan 2 siiderin voimalla, toinen saunassa ja toinen mässyjen kanssa...

oonko mä nyt tosiaan niin huono äiti ja ihminen mitä mun annettiin ymmärtää?!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis kuka paheksuu?

facebookissa 3ihmistä sätti mut ihan julkisesti kun kirjottelin tän meille tulevan kaverin kans siel mun seinällä..... ja tasan ei oo voinu ymmärtää väärin niistä meidän kirjotteluista...

Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Mukava vain, että saat kaverin seuraksi. Itsekin sitä välillä toivon kun mies tekee reissutöitä...

no niinpä :)
tuppaa kaikki kaverit oleen perheellisiä ja huonoja lähtemään sit illalla mihinkään vaikka iskä oliskin nukkuvien lasten seurana..
että tää on kyllä ihan erityistilanne :D
ihana saada aikuista seuraa kun on 2vrk ollut 4 seinän sisällä =)

Yhteistyössä